jp8080 voor een redelijke prijs

G

Guest

Guest
het begint er al mee dat ik zelf geen jp8000 of 8080 liefhebber ben, maar de jp8080 prijzen die je ddoorgaans ziet zijn wel erg stevig. nu staat er op marktplaats een, die prettiger geprijsd is.

Ach ja een beetje een hype lijkt het, voor 600 euri is het wel een schattig bakkie.

Zag dat mijn ouwe JD800 inmiddels ook weer te koop staat op MP.

Waarschijnlijk omdat de jp 8000/8080 geen opvolgers hebben en deze nog steeds populair zijn
staat er trouwens nog een op marktplaats voor 900 euro, vind ik ook wel aan de hoge kant. Ik heb de mijne 3 jaar geleden al voor 600 euro gekocht

Zag dat mijn ouwe JD800 inmiddels ook weer te koop staat op MP
Deze grapjas vraagt er 900 euro voor, terwijl dat ding toch hooguit nog 550 zal opbrengen

Ongelofelijk hoe mensen toch dikwijls van die onrealistische prijzen vragen voor hun afgedankte gear :stupid

Origineel geplaatst door Virtual-Analog
afgedankte gear :stupid

bawling.gif

let ff op dat er heel gewilde kaartjes bij zitten

Origineel geplaatst door Virtual-Analog
Waarschijnlijk omdat de jp 8000/8080 geen opvolgers hebben en deze nog steeds populair zijn
staat er trouwens nog een op marktplaats voor 900 euro, vind ik ook wel aan de hoge kant. Ik heb de mijne 3 jaar geleden al voor 600 euro gekocht

Deze grapjas vraagt er 900 euro voor, terwijl dat ding toch hooguit nog 550 zal opbrengen

Ongelofelijk hoe mensen toch dikwijls van die onrealistische prijzen vragen voor hun afgedankte gear :stupid

Hooguit 550??? Nee hoor...de gemiddelde prijs ligt nog op 750 euro. Volg de aanbiedingen op Ebay maar eens. Mijne heb ik vorig jaar ook gekocht voor 750 euro...en heb nog geen seconde spijt:D

Heb er vandaag eentje aangeschaft! (JP8080) van een forum lid :D

En ik ben er nu al helemaal weg van! :)

:okdan:

Ben ook erg gesteld op mijn JP8080,
ik gebruik e'm naast soundmodule ook vaak als midi controller voor mijn softsynths :okdan:

750 euro...en heb nog geen seconde spijt
Ik bedoelde ook niet dat de jd800 geen goede bak is, heb zelf de JD990 en die kan kan afgezien van de sliders nog meer dan de jd800. Maar die 990 koop je tegenwoordig al voor 350. Laten we het er maar op houden dat de jd800 zijn uiterlijk erg mee heeft en dat zie je terug in de vraagprijzen.

Origineel geplaatst door musica
Hooguit 550??? Nee hoor...de gemiddelde prijs ligt nog op 750 euro. Volg de aanbiedingen op Ebay maar eens. Mijne heb ik vorig jaar ook gekocht voor 750 euro...en heb nog geen seconde spijt:D

die dude had het over de jd990/900. niet over de jp80x0 series.
ik vind ze(jp80x0), net zoals de waldorf q's ook veel duur blijven... :(

Back