G
Guest
Guest
het begint er al mee dat ik zelf geen jp8000 of 8080 liefhebber ben, maar de jp8080 prijzen die je ddoorgaans ziet zijn wel erg stevig. nu staat er op marktplaats een, die prettiger geprijsd is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Deze grapjas vraagt er 900 euro voor, terwijl dat ding toch hooguit nog 550 zal opbrengenZag dat mijn ouwe JD800 inmiddels ook weer te koop staat op MP

Origineel geplaatst door Virtual-Analog
afgedankte gear![]()
Origineel geplaatst door Virtual-Analog
Waarschijnlijk omdat de jp 8000/8080 geen opvolgers hebben en deze nog steeds populair zijn
staat er trouwens nog een op marktplaats voor 900 euro, vind ik ook wel aan de hoge kant. Ik heb de mijne 3 jaar geleden al voor 600 euro gekocht
Deze grapjas vraagt er 900 euro voor, terwijl dat ding toch hooguit nog 550 zal opbrengen
Ongelofelijk hoe mensen toch dikwijls van die onrealistische prijzen vragen voor hun afgedankte gear![]()

Ik bedoelde ook niet dat de jd800 geen goede bak is, heb zelf de JD990 en die kan kan afgezien van de sliders nog meer dan de jd800. Maar die 990 koop je tegenwoordig al voor 350. Laten we het er maar op houden dat de jd800 zijn uiterlijk erg mee heeft en dat zie je terug in de vraagprijzen.750 euro...en heb nog geen seconde spijt
Origineel geplaatst door musica
Hooguit 550??? Nee hoor...de gemiddelde prijs ligt nog op 750 euro. Volg de aanbiedingen op Ebay maar eens. Mijne heb ik vorig jaar ook gekocht voor 750 euro...en heb nog geen seconde spijt![]()