• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Access Virus C | 600 euro | ZGAN

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Resonance

Turn up the reso!
Access Virus C, Zo goed als nieuw, amper gebruikt.
Ik weet niet wat een 2e hands Virus C moet kosten maar 600 euro lijkt me een leuke prijs.
Er zit wel een beschadiging aan de zijkant in het hout maar is amper te zien. Als dit een probleem is ben ik bereid tot 550 te zakken. Maar als er iemand is die m gewoon voor 600 wil kopen gaat ie in dit geval naar de 1e persoon die me mailt.
Email adres staat onderaan. Apparaat is werkend te zien!

Specs:

Wooden side panels
External power supply
Dimensions: 470 x 185 x 75 mm
Weight: 2.85 kg, 4.6 kg with packaging

--------------------------------------------------------------------------------

32 knobs
35 buttons
69 LEDs

--------------------------------------------------------------------------------

32-voice polyphony with 16-part multitimbral capability
1024 programs (256 User / 768 ROM / 128 Multi)

Undo/Redo/Random features to defeat ”oops” and "writer's block"
4 oscillators per voice. 3 main plus one sub [when all oscillators are in use, polyphony may decrease, but not by more than 6 voices.]
Pure Tuning adaptive tuning (based on Hermode Tuning)
Sawtooth, variable pulse, sine, triangle + 62 additional spectral waves
FM [Frequency modulation] with or without external Input signals
2 filters selectable as lowpass, highpass, bandpass or bandreject
4 filter configurations (serial/ parallel) for up to 6 poles [36 dB]
Alternative Mini Moog Style resonating Filter with 1,2,3 or 4 poles.
3 LFOs with 68 LFO shapes
Loop or Envelope LFO modes with midi clock sync
2 ADSTR envelopes [T=Time]
16 independent arpeggiators with numerous arpeggiator patterns and real time parameter access/modulation including swing & note length.

98 simultaneous DSP effects:

Reverb [w. pre-delay sync to MIDI-clock]
3-Band EQ per program/part [low/hi shelf + parametric mid]
Retro Phaser [6-stage stereo phaser with 24 filter-poles
Multiple independent distortion/saturation/Lo-fi FX per voice, including multiple distortion/shaper characteristics and variable gain.
Chorus/Flanger with rate sync to midi tempo
Simple or "Groove" Delay [preset polyrhythmic patterns]
32-band advanced vocoder
Ring Modulator
Analog Boost for true vintage tonal characteristics

2 Soft Knobs, individually assignable per program

Internal master clock that drives all arpeggiators, LFOs and delay times; automatic sync to external midi clock
Advanced Modulation Matrix with 6 source and 9 destination slots.
Complete control via MIDI (CC/Polypressure/Sysex) with "Adaptive Control Smoothing" for ultra soft parameter changes and no zippering.
MIDI Tempo sync capabilities for virtually every time-based parameter
Full 24-bit processing; 24 bit D/A, 18 bit A/D
6 individual high quality outputs
2 audio inputs to process your signals through synth filters, envelopes, FX, vocoder, FM, ring modulator, and more
Flexible "auxiliary" model of internal audio routing for processing/reprocessing internal/external signals through the synth engine and and effects of other voices
Surround sound capabilities
Free SoundDiver Virus editor/librarian for Windows™ and MacOS™
Easy operating system updates via MIDI

Binaryzero1@hotmail.com

Ik vergat te zeggen dat er nog een half jaar garantie op zit.. En dat ik de bon nog heb.
Instrument is gekocht bij plebweb.nl

En je krijgt er een complete handleiding bij + een tutorial over synths programmeren + Sounddiver :)
Was allemaal standaard bijgeleverd

Ik vergat er ook nog bij te vertellen dat t een 1 april geintje was :D

In totaal waren er ongeveer 40 reacties in zeer korte tijd. Waarvan ongeveer 10 mensen mailde van: Het is wel 1 april maar ik mail toch maar even voor de zekerheid. Er ongeveer 2 personen mij erop wezen dat mijn prijs veels te laag was en minstens, 2 x zoveel zou moeten vragen. Er 10 mensen serieus geintresseerd zouden zijn voor 600 euro. En er 8 gelijk de volgende dag in de auto / trein zouden stappen om m te komen ophalen :D

De eerste 4 of 5 mensen had geluk die heb ik gelijk verteld dat t een geintje was :)
Maar toen de mailtjes binnen bleven stromen heb ik niet meer de moeite genomen. Dus als er nog mensen in spanning zitten te wachten op dit weggevertje, Sorry ! :D

Ah ik ben net door al mn prive berichtjes heen, en wil nog ff toevoegen dat er nu in totaal ongeveer 5 mensen waren die me op de prijs wezen :)

Omdat ik nog steeds vragen krijg of ik mn virus wil verkopen: Nee hij is niet te koop, ben er veels te blij mee :).
Tenzij je er 1750 euro voor wil betalen, dan mag ie natuurlijk altijd weg :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back