• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Braintec TB 3

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

falafelbiels

Learning to wiggle
Ik heb 'm net, maar hij gaat weer weg want ik wil een nieuwe mixer.
Hij klinkt me iets te grof, maar misschien zijn er mensen die van een beetje viezigheid niet vies zijn. Het gaat hier dus om een TB 303 kloon in 19" formaat. met zowiezo 21 controls op het voorpaneel (vergelijk dat maar eens met een MB-33) en 32 met midiCC's aan te sturen parameters aan de binnenkant. In ieder geval leuk voor de midicontrollerbezitters dus. Hij heeft 2 lfo's die aan midi-clock te synchroniseren zijn. VCO2-filtermodulatie (dus FM), externe filterinput en hij is ook nog eens te gebruiken als Midi->CV/gate converter.

Vraagprijs is 175 eypo

Wie wil?

even klein geluidvoorbeeldje, sorry voor de ruis, ik zei al ik wil een nieuwe mixert...

En omdat de handleiding in het Duits is, vraag ik daar geen extra geld voor. Die krijg je er dus gratis bij...

Goed, de arpeggiator gat naar VL-1 omdat ie zo'n goeie jongen is. De synth is op de 1 of andere manier nog steeds te koop. Da's dus een bof voor de mensen die er toevallig naar op zoek waren. Maar hoe langer hij te koop staat, hoe sneller hij weg zal zijn. Dus grijp nu je kans... Straks ga ik hem zelf nog gebruiken! 150 piek luitjes... Hij gaat nou ook naar marktplaats.nl.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back