Origineel geplaatst door Arv Ik vind het echt een geweldige plaat man! Hoe komt ie toch elke keer met zo een vernieuwende sound? Ik vraag me af hoe die dat doet.. Elke song heeft weer een aparte feel over zich, ik krijg er gewoon kippenvel van! Ik word er ook heel emotioneel van. Je hoort gewoon dat ie heel veel werk erin heeft gestopt om echt tot het uiterste te gaan van zijn kunnen. Arrangement: subliem! Sounds: fantastisch!
Ik ga weer stemmen op Tiesto, als er weer een prijs uitgereikt wordt. Ik vind dat ie ze allemaal verdient!!!!!!
Tiesto zijn muziek staat gewoon op eenzame hoogte en er zijn geen artiesten die ook maar in de buurt kunnen komen, dat komt gewoon door het mega talent van deze knul!
hoe komt het toch dat mensen tegenover Tiesto toch altijd in 2 extreme kampen
belanden?
Er loopt steeds volk rond die hem bewonderen als een god,
en er loopt volk rond die hem verafschuwen als een volwassen drol..
waarom geen genuanceerder meningen?
de topic starter was op zijn minst ietsje subtieler: goeie sounds, de rest wat mottig
was zijn mening (als ik mij niet vergis).
ik vind sommige plaatjes vannum nog niet zo slecht, al waren ze vroeger ietsje beter
en het huidige trackie moet ik nog eens dringend gaan beluisteren
er bestaan wel genuanceerder meningen (zoals de mijne), maar ik heb niet zoveel behoefte me in de 100000ste tiesto discussie te mengen (tot je nu vraagt naar genuanceerde meningen )
Wat ik dus vind: de muziek waar tiesto's naam onder staat zit gewoon prima onder elkaar. Vind het niet wereldschokkend, maar ook niet slecht. En wie het gemaakt heeft maakt me ook al niet uit, t gaat om de muziek, en tiesto's naam staat eronder, dus hoe erg is t dan als je refereert naar " tiesto's muziek". Het lijkt wel of de naam tiesto bij iedereen iets triggert waardoor ze opeens moeten zeiken.
Von 't nummer niet echt wat. De sounds waren op zich wel oke, maar 't loopt niet echt lekker.
Wat 't probleem met tiesto is? Dat nummers ineens gigantisch veel gedraaid worden als zijn naam er onder staat, dat is 't probleem....
maar ik vrees dat dit weer eens op zo'n tiesto-zeiktread gaat uitlopen....
even los van tiesto of afzeiken. ik heb het nummer net ook ff geluisterd en vind het verdraaid veel beginnen te lijken op psytrance (phony orphants). er zit totaal niets orgineels in hoor in de loopjes en het arrangement is vreselijk saai. of het nu een hit wordt of niet boeit me toch weinig, maar ik las van iemand dat het orgineel was en das het zeker niet.. sterker nog..der zit niks orgineels in.. best wel jammer opzich hoor. ben geen fan trouwens, maar vond sommige nummers best knap in elkaar zitten.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.