MP3 spelertje met voice recording

DJ_H@NK

s@xend lid
Hallo
Ik loop al een tijdje te kijken naar zo'n klein MP3 spelertje.Nou zijn er al veel waar ook voice recording (zelfs met externe microfoon)op zit maar de kwaliteit van die opnames schijnt niet best te zijn.
Het lijkt mij zo makkelijk om met zo'n ding af en toe een live sampeltje op te nemen, weet iemand of er ze ook bestaan met betere kwaliteit opname?

Misschien gewoon een portable minidisc recordertje?

Ik heb hier een... jawel Nokia N-Gage, die stereo kan opnemen in 44.1khz 16bit stereo mp3..

Werkt echt super..

Kwaliteit is ook perfect..

En je hebt gelijk een Telefoon met Spelcomputer kado :D

Wat is je budget en hoeveel minuten wil je ermee kunnen opnemen?

Re: MP3 spelertje met voice recording

Origineel geplaatst door DJ_H@NK
Hallo
Ik loop al een tijdje te kijken naar zo'n klein MP3 spelertje.Nou zijn er al veel waar ook voice recording (zelfs met externe microfoon)op zit maar de kwaliteit van die opnames schijnt niet best te zijn.
Het lijkt mij zo makkelijk om met zo'n ding af en toe een live sampeltje op te nemen, weet iemand of er ze ook bestaan met betere kwaliteit opname?
er word weer eens wat extra's uitgevonden en men wil het meteen gaan gebruiken voor high end doeleinden...
die extra voice recording moet je gewoon vergelijken met de vroegere memo recordertjes...gewoon voor 'boodschappen' in te spreken... en dus niet voor 1 krop sla, 2 kilo aardappelen en een pond suiker...

Origineel geplaatst door Prophet
deze heeft een krachtig geluid, een van de krachtigste maar ook mooiste. Wel 200 euro voor de 256mb, is het wel waard

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/868775

Bedankt allemaal
Deze ziet er inderdaad goed uit.Mijn budget is rond de 200 euro.
Ik wil er incidenteel gewoon live muziek mee opnemen. Doe ik nu met minidisk maar daar is de batterij zo snel van leeg.
Ik wil gewoon een super klein opname ding wat je gewoon altijd op zak kan hebben (voor het geval dat..... )

Origineel geplaatst door _lun0r_
hier mischien ietsjes goedkoper.

suc6

Ja je hebt gelijk, je hebt er al een nieuw voor 164 inc. verzending+verzekering maar in de shop zul je ze eerstdaags ook wel aan ongeveer die prijs vinden en dat is dan toch beter als er iets mee is ofzo later. Ik wacht wel nog even af, maar had mijn oog ook al lang op deze mooie voicerecorder/MP3/FMradio

Back