Elvis has left my MachineDrum!!!!

camiel

Da KnobTwister
Hello,

Wie van de Elektron Machinedrum-Users heeft ook al een Elvis-encounter gehad met als medium de Machinedrum zelf??

Zet ik net mijn MD aan staat er ineens een rockende Elvis op de rode display, met de tekst "This machine rocks!"

Nah is da wa! Geinig bedacht door onze droge zweedse koks.......

Ben ik de enige die Elvis weer levend heeft gezien of hoe zit dat? Of moet ik gewoon minder snuiven?:engel:

greetz

Kenny Harder

Re: Elvis has left my MachineDrum!!!!

Origineel geplaatst door camiel
Hello,

Wie van de Elektron Machinedrum-Users heeft ook al een Elvis-encounter gehad met als medium de Machinedrum zelf??

Zet ik net mijn MD aan staat er ineens een rockende Elvis op de rode display, met de tekst "This machine rocks!"

Nah is da wa! Geinig bedacht door onze droge zweedse koks.......

Ben ik de enige die Elvis weer levend heeft gezien of hoe zit dat? Of moet ik gewoon minder snuiven?:engel:

greetz

Kenny Harder

Kewl. Easter egg ofzo?! Misschien de zoveelste (100/1000?!) opstart?!

Bericht door een moderator:
verplaatst naar hardware

er is overigens hierover al meer geschreven op t forum

Heb ik nog nooit gehad met m'n Machinedrum, zal de Monomachine ook zoiets dergelijks hebben?

Ik heb dit ook gezien ..... Het was alleen te snel weg om er echt goed naar te kijken.
Ik draai het laatste OS mocht iemand zich dit afvragen.

Origineel geplaatst door MSDOS
Heb ik nog nooit gehad met m'n Machinedrum, zal de Monomachine ook zoiets dergelijks hebben?

Bij de Monomachine krijg je soms een brilletje met 1 glas te zien (op die avonden dat je er zelf minimaal 9 achter je kiezen hebt.):o:

die jongens van elektron hebben zeker humor, in de manual van mijn MD en sid staat bij precautions (+/-):

"keep away from nuclear blasts, it might damage the unit"

en in de sid manual, bij de uitleg van de 'all' filter mode (LP+BP+HP):

"effect yet to be understood by mankind"

"Elvis Presley was born in Tupelo, Mississippi on January 8, 1935 and died at Graceland
on Memphis in August 16, 1977"

Ik heb Elvis zopas ook gezien.. iemand al meer info?

Origineel geplaatst door rvooh
"Elvis Presley was born in Tupelo, Mississippi on January 8, 1935 and died at Graceland

Ik heb Elvis zopas ook gezien.. iemand al meer info?
wat voor info wil je over een grap van de Elektron-jongens?
denk je dat er een verborgen 'elvis'-machine in zit ofzo?

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
is er ergens een screenshot van te zien?
sterker nog, de complete animatie...
is er iemand die het aandurft om de rom uit te lezen mischien...? dan ben je wel stoer iig:D

Origineel geplaatst door Slipperman
op zijn of geboorte dag of sterfdag word dat weergegeven... stond ergens op forum
Origineel geplaatst door rvooh
dat klopt dan al niet slip...

"The King" heeft ook mijn MD met een bezoek vereerd.

"thank u, thank u very much"

eergisteren was heel mijn display vol zwarte pixels, en er liep een soort driehoek overheen, ik dacht dat het apparaatje was gecrasht en heb m uit en weer aangezet :) heb ik nu elvis weggejaagd?

Origineel geplaatst door Roel
eergisteren was heel mijn display vol zwarte pixels, en er liep een soort driehoek overheen, ik dacht dat het apparaatje was gecrasht en heb m uit en weer aangezet :) heb ik nu elvis weggejaagd?

had je het scherm van me dode esi 4000 moeten zien ;)

Elvis

Elvis

:koffie: ik ben dus niet de enige
bij mij kwam er elvis met de tekst
this peace machine is ok

Back