Doe ik iets verkeerd? mbt. aksys(DLL-Bestand)

justin

Shauna
Ik heb dus aksys geinstalleerd,maar wanneer ik de snelkoppeling aanklik krijg ik een foutmelding.

Foutmelding: Kan een benodigd DLL-bestand ,MSVCP60.DDL,niet vinden.

Iemand enig idee wat ik fout doe of mischien over het hoofd heb gezien?

Mijn dank is groot!

Heb gister dus het bestand gedownload en in de system32 map geplaatst,tevens nog in de aksys map. Heb toen dus aksys aangeklikt,uiteindelijk start aksys op maar thats it.

Ik heb de themes geinstalleerd de usb driver,maar ik kan gewoon niks doen. Zelfs zie ik de themes niet eens in aksys,ik weet dat ze onder het + staan in aksys,maar wanneer ik het aanklik krijg ik gewoon niks.(er licht steeds een speaker icoontje op)

Iemand enig idee?

Snap er dus niks van,werk nog op een pc en heb de driver aksys2.53 gedownload,wel zitten er 2 setups in. Ik neem aan dat ik ze allebei moet installeren.

Iemand enig idee wat ik evt verder kan doen?

Ik word er zo langzamerhand echt zat van die pcs altijd wel gezeik met installaties & drivers. Het werkt voor mij meer frusterend dan dat het met me meedenkt.

Dus mijn conclusie heb je het geld,koop dan een mac!

GVD..zo kom je toch niet meer aan muziek maken toe.Sorry hoor maar zie het allemaal even niet meer zitten.:stupid :Z :stupid :( :stupid :stupid

Re: Doe ik iets verkeerd? mbt. aksys(DLL-Bestand)

Origineel geplaatst door justin
Ik heb dus aksys geinstalleerd,maar wanneer ik de snelkoppeling aanklik krijg ik een foutmelding.

Foutmelding: Kan een benodigd DLL-bestand ,MSVCP60.DDL,niet vinden.

Iemand enig idee wat ik fout doe of mischien over het hoofd heb gezien?

Mijn dank is groot!

heb zelf de mpc4000 en bij mij is alles goedgegaan.

je heb wel de usb drivers geinstaleerd?

Komt er dus op neer dat aksys 2.53 niet bij me werkt. Heb van een japanse website 1.70kunnen downloaden en dan werkt het wel..

Back