midex3 install drama

Origineel geplaatst door binaural
....Ik heb echt geen flauw idee meer. M'n computer was leeg, met een bijna kaal systeem en toch overleeft de driver een reboot niet. Iemand een suggestie?

informatie over de foutmelding!
MSDN Info

ik zou uit de midex ff de usb kabel roppen. dan het stuurprogramma bijwerken en dan de midex derweer aanhangen. mocht het probleem dan nog niet verholpen zijn, moet je ff kijken op de bijgeleverde cdrom. daar staan ook nog wat dingetjes op. het heb geen ruk met usb te maken. er worden zoals ik het begrijp gewoon dingen niet netjes weggeschreven in het register..
als bovenstaande niet helpt kan je ook ff registreren bij steinberg en technische ondersteuning vragen aan hun via mail.

Origineel geplaatst door Fatar
informatie over de foutmelding!
MSDN Info

ik zou uit de midex ff de usb kabel roppen. dan het stuurprogramma bijwerken en dan de midex derweer aanhangen. mocht het probleem dan nog niet verholpen zijn, moet je ff kijken op de bijgeleverde cdrom. daar staan ook nog wat dingetjes op. het heb geen ruk met usb te maken. er worden zoals ik het begrijp gewoon dingen niet netjes weggeschreven in het register..
als bovenstaande niet helpt kan je ook ff registreren bij steinberg en technische ondersteuning vragen aan hun via mail.
Hey!

ik heb 't stuurprogramma al meermaals bijgewerkt, maar zonder succes. het lukt trouwens niet als de midex niet aangesloten is... wat staat er trouwens op de cdrom?

heb me ook al bij Steinberg gemeld, maar nog niets mogen vernemen. zit nu op m'n werk, maar maak vanavond graag van je hulp gebruik!

Thanks,

Jasper

YYYYEEESSSSS!

Ik heb in Veilige modus half windows aan drivers weggegooid, alle onnodige kaarten eruit getrokken, met de win98 cd opgestart, - volgens mij het belangrijkste - Fatar in m'n msm contact lijstje geplaatst en ja hoor, de Midex geeft thuis!!!!
Alle kaarten er weer ingestoken en geinstalleerd en hij blijft 't doen!!!
JIPPPIIIEEEEEE :biertje: :biertje: :biertje: :biertje:

Dus allen, dood aan Jomanda, leve Fatar !! :halleluja :halleluja

Allemaal hartstikke bedankt voor jullie hulp, erg erg erg tof!!

Jasper

Dan was ie dus gelukkig niet kapot :)
Lijkt op een IRQ conflict ofzo. Als het volgende keer weer gebeurt probeer dan eens het cmos van je moederboard te resetten voordat je alle kaarten eruit gaat trekken. Op deze manier worden de adressen van je hardware opnieuw ingedeeld. Als je bios tweaks had wel eerst even noteren of goed opletten zodat je evt. belangrijke bios settings weer terug kan zetten. De volgorde van kaarten in je pci slots kan ook wonderen doen of rampen aanrichten :)

Origineel geplaatst door binaural
...leve Fatar !! :halleluja :halleluja

Allemaal hartstikke bedankt voor jullie hulp, erg erg erg tof!!

Jasper

is goe. meeste heb je zelf gedaan hoor. werkt ie lekker strak? bij mij wel iig.. zie je denk nog wel ff op msn ofzo.. toch suc6 ermee..:koffie:

Vergelijkbare discussies

Back