acid-funk; niet voor mietjes

als ik heel eerlijk moet zijn zou ik niet weten waarom dit niet voor mietjes is??? verder vind ik het erg kaal en rommelig overkomen,zo van ik freak helemaal de pan uit op me knoppies zonder oog te hebben(of oor in dit geval ) voor de gehele compositie,ook vind ik de chords wat vals klinken...acid ja, funky nee...sorry,maar het kan me niet echt boeien,ook al snap ik ongeveer wat je neer wou zetten...

Helaas, je mag de opgevraagde pagina niet bekijken...
HTTP Error 403
Naar de APONet Homepage

Terug

Apache 1.3.9 on Unix (Debian) APONet Beheer, Delft

Origineel geplaatst door trash
Helaas, je mag de opgevraagde pagina niet bekijken...
HTTP Error 403
Naar de APONet Homepage

Terug

Apache 1.3.9 on Unix (Debian) APONet Beheer, Delft

same here.....

En caspar, als je om een mening vraagt, respecteer die dan ook, ook al bevalt ie je niet ....

Origineel geplaatst door caspar
pffff....

verder nog iemand een mening?

Ik ben het met conflict eens.
Alsof je in een verkeerde paddotrip bent terecht gekomen.
Ik zou zeggen, experimenteer nog maar een tijdje met je mb33

succes verder

ok het werkt...
maar erm, moet dat nou echt zo met die gigantische plaatjes die alleen maar ff oplichten als je er over heen gaat? jeuz!

qua track... erm... ...zoiets maakte ik 16 jaar geleden ook al als ik me eens kapot verveelde...

sorry, ga eerst nog maar eens oefenen zal'k zeggen, ben het eens met de voorgangers dus...

ja, wel gek dat de directe link het niet doet.. maar met zo'n plaatje gaat het gek genoeg wel. ze zijn maar iets van 20 kb, dus niet zo heel gigantisch.

Origineel geplaatst door caspar
pffff....

verder nog iemand een mening?

lastig he negatieve kritiek.....:Z hoort er allemaal bij,je zou er juist van moeten leren,ik bedoel het zeker niet afzeikend...

Back