Produx 216 Gebaude 216

produx216

onderbewust wint altijd
Nou ok dan, hier gaan we :

Ik ben dus Patrick, 23jaar uit Heerlen, ken Murphi (Erwin) al jaren en ben het laatste jaar een beetje automatisch meegerold naar grooveland, niet zo pervers als hun maar toch een leuke kleine setup aan het bouwen.

Voor mij begon het met een Roland JX-1, van murph overgenomen, met toen alleen een pc (P3 866, 384Mb, 20Gb) en Reason, etc etc. Sinds een kleine maand nu een Phatboy erbij en me laatst helemaal dee tering gesleept aan murphy's oude stageline 1221 mixer van heerlen naar hoensbroek met de bus. , binnenkorrt wil ik dus een multi channel kaart in mijn pc proppen en nog wat effecten erbij hangen en dan ben ik voorlopig compleet.

Wel sterk aan het denken om toch een externe sequencer alles te laten aansturen, maar dat is latere zorg.

Ok , weten jullie al wat meer van me , tot soon and we do meet somewhere on the forum, ,sometimes, ,somewhere ...

Greets, patrrick
8D =) 8D =) 8D =) 8D =) 8D =) 8D =) 8D =) 8D =) 8D =)

Welkom!

Heb je nog steeds die JX-1? Da's toch een weinig verrassend instap/budget synthje?

precies, maar ik gebruik hem eigenlijk alleen maar als veredeld midi keyboard.

Maar in de jx-1 zitten toch nog wel een aantal leuke sounds die erg goed te gebruiken zijn, verder is het ook wel ok om de reverb en chorus van het doosje te gebruiken als effect op andere kanalen, aangezien er ook een input op zit.

Back