AKAI S1000 KB Monster Sampler

Origineel geplaatst door Digimod
Klopt hij is behoorlijk zwaar , woon zelf in een flat 4 hoog zonder lift dus
dat was even afzien..

Moet alleen nog het backlight vervangen en wat meer geheugen en hij is weer
helemaal Top...

Hee... stond deze laatst niet op MP? Met een belachelijk hoge vraagprijs van 1500,-?

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/samplers/4305.htm?zoek=akai &oudei=15

Die case is praktisch designwerk zeg.... Handige jongens bij akai... ;)

Wel coole fotos by the way.. er is op internet heel weinig te vinden over deze KB versie....

rode wijn...:)

hahaha een vat rode wijn zal je bedoelen.8)

ik heb ook wel eens een soortgelijk mazzeltje gehad met een echte professionele buizen bandrecorder uit de 50's.
Kostte me E. 200,-. Helemaal perfect.

t'ding weegt bijna 200 kilo, dus alleen al het ijzerwerk en de buizen leveren meer op.8)

Is hij nou ook gebruiksvriendelijker als de rack versie? Of zijn de knoppen gewoon wat verder uit elkaar gezet?

leuk die, praktisch gratis gear. minder spectaculair, maar ik mag donderdag bij iemand een d-10 afhalen! ga ik ook eens een flesje wijn voor regelen...

maar idd, wat een prachtige bak zeg! deden ze dat nu nog maar eens, een Z8KB ofzo, en die dan naast een Virus kC, wat een setup!:)

Stond idd laatst 1 op Marktplaats...voor idd een astronomisch bedrag.

Maaruh...een fles wijn :confused:
Zeker een uit 1952 stammende 1st Cru Classé Barons de Rotschild uit de Pauillac.....

Succes ermee Digi, de hoeveelste sampler is dit btw?

Origineel geplaatst door mindscan
Ik had hem ook gezien ja.

Er zat toch ook een defekte diskdrive in?

Klopt de drive is defect ,maar het meeste gaat toch via scsi dus
dat maakt niet zoveel uit..:)

Moet alleen nog achter het geheugen aan en het display
en dan is hij weer oke...

Origineel geplaatst door Slipperman
ah gelukkig je hebt em al ! mooi zo :D hopelijk bevalt hij ;) idd uniek hebbedingetje... enne dat klavier... speelt dat net zo lekker als die vfx?;)

De 1000kb speelt niet slecht maar de VFX blijft toch een top klavier, heb nu
de Ensoniq TS-10 als masterklavier beetje het zelfde dan de VFX en speelt ook echt lekker..

Origineel geplaatst door mikemix
Stond idd laatst 1 op Marktplaats...voor idd een astronomisch bedrag.

Maaruh...een fles wijn :confused:
Zeker een uit 1952 stammende 1st Cru Classé Barons de Rotschild uit de Pauillac.....

Succes ermee Digi, de hoeveelste sampler is dit btw?

Even tellen 1,2,3,4,5,?,?,? en nog wat,

Deze zoek ik ook nog dus als iemand iets weet :)

Emulator III

Attachments

• eiii_b.jpg
    eiii_b.jpg
    35,3 KB · Bekeken: 167
Origineel geplaatst door Slipperman
emulator 2 en 3 zijn echt de workhorses in de studio bij genesis/banks ;)
ik wist het.... :)

100 punten!

emulator III xp rack

emulator III xp rack

hello,

Ik heb een emulator III xp rack, die ik waarschijnlijk ga verkopen dus als jullie interesse hebben? of zoeken jullie alleen de kb versie?

wat een enorm oppervlak heeft dat apparaat zeg.... Kun je best :koffie: op serveren of een paar mooie schemerlampjes op zetten :D

Re: AKAI S1000 KB Monster Sampler

http://www.synthmuseum.com/akai/akas1000kb01.html [/B]

GEIL! 8~ 8~

Ik vind eigenlijk al het keyboard spul van Akai er bijzonder koel uitzien. Ik heb een MX1000 en een MX73. De 1000 is echt heeel erg mooi qua design, maar de 73 heeft ook iets aparts. Het is allemaal praktisch onverwoestbaar (en loodzwaar) maar oogt (en speelt!) fantastisch. Ik heb jaaaaaren geleden ooit eens op een S1000KB mogen spelen (toen was ik nog heel klein). Sindsdien heb ik een zwak voor dit spul. Ben nog op zoek naar een VX :-)

2 dagen nog en dan ben ik ook eigenaar van deze prachtige bak :{ :{ Dank nog Digimod

Back