• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Lenteopruiming

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

snitch

°⧭°
Wat kleine dingetjes te koop:

Casio SK-1
Casio Rapman
Casio pianomodule
Yamaha EMT10
Alesis Quadraverb GT (defect)
Realistic analoge Reverb
Boss 6-kanaals mixertje

Type van de Casio pianomodule en Boss mixer moet ik even nakijken.

Alles behalve de Quadraverb in goede staat. Hij ziet er perfect uit en zit met alles erop en eraan in de originele doos, maar er komt geen geluid uit.

Prijzen: daar komen we wel uit, alles zo tussen de 25 - 50 euro per item, plus eventuele verzendkosten, of af te halen in Den Haag. Ik heb ook interesse in een MIDI-keyboardje voor naast m'n PC, of bijv. een Bass Station.

Ik heb best veel reacties gehad, en bijna alles staat in meer of mindere mate gereserveerd. Maar... dat is nogal eens vaag, dus ik ga eventjes de reacties afwachten en kijken of de eerste geintresseerden ook werkelijk (morgen) op komen dagen. Daarna volgt een update met wat er nog staat, met prijzen erbij.

De meeste reacties kreeg ik voor de Quadraverb. Ik heb hem zojuist gebrekkig uitgeprobeerd: de output van mijn PC erop, koptelefoon erin en geluisterd, en het apparaat blijkt gewoon te werken! Display + verlichting + knopjes werken allemaal goed, en de effectprogramma's hebben het verwachte resultaat op het geluid. Echter: ik hoorde de hele tijd een bromtoon, ook bij geen input, dus daar moet ik nog even naar kijken voordat ik er meer over kan vertellen.

Quadraverb GT

Quadraverb GT

Wat verder ge-experimenteer met de Quadraverb: de bromtoon wordt veroorzaakt door het analoge gedeelte van de Quadraverb. Dit gedeelte zorgt voor effecten als distortion en speakersimulatie en zo, en bevat natuurlijk een preamp voor een aan te sluiten gitaar. De DAC en ADC lijken me dus in orde, zo ook de DSP. Mischien ligt het aan de adapter?

Al met al: 50 euro voor de eerste gegadigde! Stuur me (nog) ff een PM, dan staat 'ie voor je gereserveerd.

De Yamaha EMT-10 staat er nog, zo ook de Quadraverb GT.

De EMT-10 kan weg voor 40 euro.

De Quadraverb GT voor 50 euro.

bijna...

bijna...

Quadraverb GT is gereserveerd

EMT-10, laatste prijsverlaging: 30 euro + verzendkosten, anders geef ik hem kado - maar niet aan jou :doei:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back