Zillion

cloudman

ex nihilo creatum ens
Owkee, ik heb de searchengine gebruikt,
maar kon zo niet meteen iets deftigs vinden qua info.

De zillion gaat dus terug open heb ik gezien in reclame op tv.
ook de wupsite is terug actief (www.zillion.be )

Nu, zijn er mensen reeds vroeger naar toe geweest en wat vonden ze?
(ik enkel naar zillion beach eens, hier in oostende, was nog nie mis).

een zijspoor: ik zag op tv dat die mens al een paar klandistiene fuifjes gaf
waar hij zijn 3D project wou mee proberen en zo.
Toen is mij opgevallen dat er daar een pak aan gear ook stond waaronder een microkorg.

Ik dacht dat ze daar gewoon muziek draaien zoals een DJ doet, wat doen ze dan met
wat een redelijke hoop synths bleek te zijn? (er stond meer dan die microkorg, veel meer,
maar kan me nie meer herinneren wat allemaal)

enfin als er mensen zijn die er iets meer van weten, want ooit had het zillion gebeuren een mytische reputatie...
dan zou ik er wel wat over willen lezen, ben benieuwd of er iets de moeite te vinden valt.

greetz

cloudy

hey! danku voor de link!
:okdan:

zware fan geweest vroeger?
ik ben er spijtig genoeg nooit geraakt...
ik ga veel te weinig uit =(

maar daar valt iets aan te doen nutulk :D

eenmalig? zo laat da clipje toch niet uitschijnen...

ben eens benieuwd

hmmm ik had eergisteren in een artikel gelezen dat Frank Verstraete terug voor een jaar den bak in moest...Die kerel heeft al meermaals gepoogd de club terug te openen maar tevergeefs... Zillion zal waarschijnlijk ook nooit meer volledig toegankelijk zijn voor het publiek. Evenals de recent vezegelde Illusion... Zo gaat dat hier in België. Spijtig, want ik woon 500m van de Zillion dus het was altijd heel gemakkelijk om eens goe door te gaan. :mega:

Zillion was altijd gaan met die banaan! Kom zelf uit Tilburg NL dus dicht bij de grens. Pakten vroeger regelmatig de auto om naar het zuiden af te zakken, want hoe flauw Nederlanders altijd over Belgen zijn, over 1 ding zijn ze zeker: feesten kunnen ze daar als de beste!!!!

maar helaas moet het met de clubs idd altijd misgaan. Dat was zo en dat blijft helaas zo gaan denk ik. Kijk maar naar 93 toen heel dat drugsverhaal naar boven kwam, club na club ging dicht! Toen hebben ze nog de actie "House is not a crime" gedaan... wat een tijd....

Zillion :halleluja

Kom zelf graag in Belgische clubs...Cherrymoon, Atmoz, Versus etc...Maar de Zillion was toch wel heel erg vet hoor...Zeker wat betreft geluid, lichten en inrichting!!! Dat moet je gewoon een keer gezien hebben!

Origineel geplaatst door Zhanox
Zillion was altijd gaan met die banaan! Kom zelf uit Tilburg NL dus dicht bij de grens. Pakten vroeger regelmatig de auto om naar het zuiden af te zakken, want hoe flauw Nederlanders altijd over Belgen zijn, over 1 ding zijn ze zeker: feesten kunnen ze daar als de beste!!!!

maar helaas moet het met de clubs idd altijd misgaan. Dat was zo en dat blijft helaas zo gaan denk ik. Kijk maar naar 93 toen heel dat drugsverhaal naar boven kwam, club na club ging dicht! Toen hebben ze nog de actie "House is not a crime" gedaan... wat een tijd....

Barocci in Zundert was nochthans ook de moeite destijds, Yves de Ruiter was daar toen resident in de periode ik er elek week zat. Lekkere keet!!!!!

En idd Cloudman, voor mij is de Zilion ook aan mijn neus voorbijgegaan voor dezelfde redenen, ik woon nogthans vlakbij ook, een 25 km. Maar in een periodedat ik gewoon even kostbeu was uit te gaan dus....=(

Misschien zal het ooit (zoiets?)terugkomen op dezelfde locatie, zoals het verhaal Boccaco in Gent/ DEstelbergen. Ook dichtgegaan, nu na veel jaren terug open.(the Temple) Maar de sfeer is er naar het schijnt toch niet meer zoals vroeger zegt men mij en dat kan ook bijna niet na 7/8/9 jaar?? Nogal wiedes...

Origineel geplaatst door Prophet
Barocci in Zundert was nochthans ook de moeite destijds, Yves de Ruiter was daar toen resident in de periode ik er elek week zat. Lekkere keet!!!!!

Barocci was kool !!
Leuke story trouwens ook van dat zoeklicht daar op dak, moesten ze verwijderen omdat het overlast veroorzaakte voor het vliegverkeer :D

Cartouche was het ook wel.
Nirvana was ook grappig (met z'n draaiende dansvloer).

nirvana is later volgens mij club X in of langs gekomen.....

ben wel eens in de Zillion geweest, errug vet, whoomp en toen zakte en steeg de hele dansvloer in een fractie van een seconde, gaaf! ook de muziek en de atmosfeer was erg gaaf. je moet alleen de zondag vrij houden als je op zaterdag naar de Zillion gaat, zeker als je uit NL limburg rijdt.

ook al ben ik hardcore freak, als we met z'n alle gingen stappen, dan gingen we altijd naar zillion.

Vette discotheek was dat !! één nadeel dat 's ochtens het bier altijd lauw werd, omdat ze het niet koel konden houden

Ik kan dus maar best maken dat ik eens op zo'n reunion party belandt? :D
Amai, nooit gedacht dat er hier nog redelijk wat mensen zouden zitten die er zich
echt wel geamuseerd hebben.
Ik had gedacht dat iederen zoiets zou gehad hebben van "foute overhypte boel".

maar goed :)

my life has just begun, the dancefloor is my oyster!

greetz

cloudy

Ik heb ook al een paar gedacht om eind deze maand naar die reunie party eens te gaan.
OK die Frank is misschien een speciale kerel, maar dat moet wel als je zoiets wil maken voor wat het was, ik heb echt spijt dat ik daar niets van de sfeer heb mogen meemaken, enfin...

Nu hadden ze eens iemand die Antwerpen echt op de wereldkaart zette met zulk een keet, neen, het mag weeral eens niet zijn....stom achterlijk cynisch stadsbestuur.

Je moet eens letten, toen de Zillion sloot heeft daar gèèn enkele dancing meer volk van gehad( heeft ook uitgebreid op TV geweest), integendeel, het werd quasi crisis in gans Clubland! Het had iets van een nederlaag voor het uitgaansmilieu in zijn totaliteit, omdat de hoofdkroon gevallen ofzoiets. Puur psychologisch effect...

Ach ja, mooie liedjes duren niet lang zeggen ze hè.

WE WANT ZILLION BACK NOWWW !!!!!!!!

:halleluja :halleluja :halleluja

!

Attachments

• zillion.jpg
    zillion.jpg
    49,5 KB · Bekeken: 106
Origineel geplaatst door bouncemasters
ook al ben ik hardcore freak,

en toch naar de zillion :luv: same for me.. echt supertent, sfeer, geluid, licht, show helemaal compleet

alleen de "obers" rekende eigen fooi

Zillion, dat is/was toch die tent in Antwerpen?
Ben daar 1 keer geweest. Beetje over-the-top tent vond ik het.
Echt OVERAL tv's etc. Kitsch.
Niet echt mijn tent.

foute overhypte boel 8o)

Back