Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Unic
Great!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Zijn die banjo en gitaar software of hardware matig?? klinken lekker
Heb 1 minpuntje.......de bas staat te hard...![]()
Is deze helemaal klaar? of ga je nog meer dingen toevoegen of veranderen? Vind dat niet echt nodig namelijk, behalve die bas dan misschien
Het heeft wel wat weg van mijn nummer. Misschien zou je eens willen luisteren ook?
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=27431
greotjes Unic![]()
Origineel geplaatst door hansbakker
en bij de gitaar zou ik twee spanish guitars samen laten spelen...vraag-antwoord en dat soort grapjes..

Origineel geplaatst door Unic
Ja dat zal niet mistaan, en dat in een stereobeeld, links rechts spel
Die banjo (is het een banjo?) geeft wel een lekker aparte sfeer aan de muziek, beetje oosters met die gong erbij. Derin laten zitten.![]()
Origineel geplaatst door gobat
... Er zit wel een spaanse gitaar in ... maarja, :confused: haha
Bedankt voor de positieve reacties tot dusver.![]()
Origineel geplaatst door hansbakker
dat klinkt niet echt als een spaanse gitaar..
Je kan beter gewoon het volume wat omhoog krikken ipv de velocity, als dit inderdaad is wat je gedaan hebt... achteraan je nummer klinkt het namelijk wel beter vreemd genoeg..Origineel geplaatst door Almeros
Klinkt relaxed de track!
Misschien dat je teveel velocity gebruikt in het begin waardoor de gitaar als banjo gaat klinken... Zo'n velocity triggered Poing sample...snap je nog?Je kan beter gewoon het volume wat omhoog krikken ipv de velocity, als dit inderdaad is wat je gedaan hebt... achteraan je nummer klinkt het namelijk wel beter vreemd genoeg..
Origineel geplaatst door dob
Niet mijn ding. Ik vind de geluidskeuze... jah.... ik houd gewoon niet van dit soort keyboardgitaren enzo.
Het klinkt zo....
je hebt aarbeien en de smaakstof van aarbeien die ze bij chemie concerns maken.
Dan vind ik echt gitaarspel een aardbei en dit de smaakstof. Beetje dat idee.
maar ja da's een kwestie van smaak.
Zit wel gevoel in.
Maar ik houd gewoon totaal niet van die semi akoestische geluiden, ik kan het niet helpen.
OF je moet het al licht cynisch gebruiken, maar dat is HEEL moeilijk. Hier zijn ze in ieder geval erg serieus gebruikt.
Of doe er dingen mee die een echte gitarist/rhodist/etc. niet kan..... dat zou ik dus meteen gaan doen, he.
Moet erbij denken de hele tijd aan Jan Hammer, van Miami Vice Theme, of hoe heette die vent ook weer.
Nouja. Niet mijn smaak dus. Kan 'beuren!
Origineel geplaatst door stoot
Daar sluit ik me bij aan.
Ik vind die "spaanse" gitaar op een gegeven moment irritant. Dat komt omdat je telkens op de grondtoon eindigt.
En in je couplet structuur gebruik je 3 string akkoorden terwijl een 4e akkoord het beter zou afsluiten.
Die waar de "banjo"overheen zit.
Overigens lijken de akkoorden heel erg op een ander liedje. Maar ik kan er niet opkomen.
Wie wel?