• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Spirit Folio RacPac - mengtafel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

arman

Nieuwkomer
19 inch rack mountable, 14 kanaals mixer

10 mono + 2 stereo kanalen, 4 groepen uit + main mix.

per kanaal:

- gain
- cut 100hz / input +4 of -10db bij stereo kanalen
- Hi Freq
- Mid Freq
- Mid Sweep
- Low Freq
- 6 auxileries, 4 aux knoppen waarvan laatste 2 omschakelbaar tot aux 5 en 6
- panning (‘balance’ bij de stereo kanalen)
- keuze voor groepen 1&2 of 3&4
- fader
- solo button

o.a. ook nog 4 stereo returns, “groups-to-mix” en phantom power.

In perfecte staat.

richtprijs: 400 euro of RUIL??

ik had interesse, maar was het niet helemaal eens met arman over de prijs, misschien weten jullie het...
ik dacht dat een racpac (toch al een ouwetje en links en rechts ingehaald door sx en zo) niet meer dan nou vooruit 200 euro waard was. ik heb er al eens een weggedaan voor 500 gulden, tijd terug.
de sx kost nieuw in doos bij correct 1000 gulden?!

Origineel geplaatst door leo
ik had interesse, maar was het niet helemaal eens met arman over de prijs, misschien weten jullie het...
ik dacht dat een racpac (toch al een ouwetje en links en rechts ingehaald door sx en zo) niet meer dan nou vooruit 200 euro waard was. ik heb er al eens een weggedaan voor 500 gulden, tijd terug.
de sx kost nieuw in doos bij correct 1000 gulden?!

Thx voor de info

als je er 120 euro bijlegt, wil ik hem wel ruilen voor een 4-sporen harddisk recorder met scsci zipdrive en disks, als nieuw in de doos....

leo, kun je het type nummer geven van die harddisk recorder? Het begint weer te jeuken..

fostex fd-4.
1 tot 4 kanalen gelijktijdig opnemen - 4 real tracks, 2 virtual.
2 aux send, 2 stereo returns, 4 mono in, waarvan 2 ook xlr.
eq met midsweep. verder nogal ingewikkeld.

krabben kan ook, als het jeukt. is goedkoper.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back