e-15 te editten?

gijs

.
mede naar aanleiding van de keyboard-synthesizer-discussie in een andere draad, popt ineens een vraag boven van uit de tijd dat ik mijn eerste klavier, een Roland E-15 keyboard, kocht. Ik had overal de ballen verstand van en heb toen een juno60 (fl. 425,-) laten staan voor een nieuw keyboard, ja lach maar.....

Wat me tegenstond van keyboards is dat er nix te editten was, waarop de verkoper aangaf dat dit wel mogelijk was via een sample-editortje op de pc. Heb ik me wat aan laten smeren of kan dit echt? Ik vind er nix over op het net (weet wrschnlk gewoon niet waar ik zoeken moet)

can anyone help? die e-15 is nu zo stoffig...:D

.
so the guy really fucked me back then...?

de lul, gelukkig heb ik inmiddels wel wat draaiknoppen om het leed te verzachten...

Roland e15? ik hep hier de e16... nog beter in drollenvangen dan in tweaken.

Tenzij de verkoper er een aantal analoge filtertjes of zo voor je heeft ingebouwd natuurlijk :)

Origineel geplaatst door ProtoHuman
goed idee, ik ga meteen beginnen :)

Als je snapt hoe het moet, kunnen we het wel een keer doen!
Mn chef van de vleeswaren heeft nog een oude Suzuki synth staan die hij een keer voor me meeneemt, dus misschien is dat wel een goed slachtoffer :duivels:

Re: e-15 te editten?

Origineel geplaatst door Zhanox
mede naar aanleiding van de keyboard-synthesizer-discussie in een andere draad, popt ineens een vraag boven van uit de tijd dat ik mijn eerste klavier, een Roland E-15 keyboard, kocht. Ik had overal de ballen verstand van en heb toen een juno60 (fl. 425,-) laten staan voor een nieuw keyboard, ja lach maar.....

Wat me tegenstond van keyboards is dat er nix te editten was, waarop de verkoper aangaf dat dit wel mogelijk was via een sample-editortje op de pc. Heb ik me wat aan laten smeren of kan dit echt? Ik vind er nix over op het net (weet wrschnlk gewoon niet waar ik zoeken moet)

can anyone help? die e-15 is nu zo stoffig...:D
Ik heb de E-36 maar editten no way!

volgens mij kom je met nrpn's etc al heel ver.
je kunt gewoon cutoff regelen met zo'n e-36 . e-15 weet ik niet psies.

tis wel lastig, maar tis mij gelukt samen met een maatje van me. in voyetra orchestrator pro destijds :)

Origineel geplaatst door virkaz
volgens mij kom je met nrpn's etc al heel ver.
je kunt gewoon cutoff regelen met zo'n e-36 . e-15 weet ik niet psies.

tis wel lastig, maar tis mij gelukt samen met een maatje van me. in voyetra orchestrator pro destijds :)
Hoe wil je de cuttoff bij een e-36 regelen? met system exclusive?

Back