Bevrijdingsfestivals bezocht?

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Zelf ben ik zoals elk jaar naar Haarlem gegaan. Volgende acts daar bekeken:

- Bombfunk MC's
- Within Temptation

De rest is niet blijven hangen. Dobre en DJ Ski heb ik gemist.

Bombfunk MC's, toch jammer dat een live optreden, met een band van 5 muziekanten in de basis van een DAT'je af moet komen :(

Wat hebben jullie gezien?

Greetz,

Yawgmoth

Yep, ik was ook in Haarlem! We hebben ook Dobre en Ski meegepakt, vond ik wel een hoogtepuntje van de avond. Dobre draaide lekkere plaatjes hoor, en een live drummer erbij, smullen!
Kane ook nog gezien, niet mijn ding maar live kunnen ze er wel wat van zeg!

Arv

Was tijdens Dobre en Ski even te eten (en even droge kleren aantrekken :( ), ik vondt de geluidskwaliteit van het dance trein overigens opvallend goed.

Greetz,

Yawgmoth

Was vorig jaar wel in Haarlem, ik ga meestal de lokale (gratiz) festivals af met mijn vriendin en mijn gehandicapte 'zwager'. Dit jaar zagen we het weer buiten, voelden we de lekkere warmte van de kachel binnen, en hebben maar besloten om het volgend jaar weer te proberen.

Helaas gaat Beeckestein dit jaar ook niet lukken i.v.m vakantie. Nouja, Racism Beat It dan maar weer...

Origineel geplaatst door NorthernLightX

Helaas gaat Beeckestein dit jaar ook niet lukken i.v.m vakantie.

Beeckestein......afgelopen jaren een aantal zeer ok optredens gezien, tevens veel regen.

Greetz,

Yawgmoth

Inderdaad, de laatste keer dat ik daar zon gezien heb is alweer een aantal jaartjes terug... Racism Beat It was ook nat en zompig... Bevrijdingspop vorig jaar was trouwens wel lekker zonnig!

bevrijdingspop haarlem was dope...koud en regen en dan zoveel mensen...respect!
het geluid was inderdaad erg goed, op het podium was het in ieder geval loeihard en zuiver. lekker veel cdr's met nieuwe producties gedraaid...is altijd wel apart het dan zo hard en voor zoveel mensen te draaien! goeie ervaring! hopelijk volgend jaar weer...

oh ja, het is Zki 8>

:)

oh ja, jef....rené heeft jeffed nog gedraaid...waar was je nou?

Bevrijdingsfest Assen was ook wel lachen.
We mochten openen en hebben een zeer geslaagd optreden gehad.
Hoogtepunten waren voor mij toch wel Bastian en wipneus en pim...LOL
oh ja en birgit;)

Vanuit Zwollywood.

Leuk festival, helaas geen elektro op het podium.

Zwaarste tegenvaller: de bierprijs: EUR 1,80 :stupid

Ben in Wageningen gebleven, stad der bevrijding.. als het goed was heeft sirjamez opgetreden. Was wel grappig verder...

Live country line dancing in Geleen :stupid

Back