Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Verder vind ik het lekker en mag het best wat langer duren!
De mix is inderdaad wat droog. Het was ook de bedoeling om een hele cleane track te maken, met een hele simpele bassline. Een reverbje over een drummetjes zou het misschien wel goed doen, maar ik weet niet of mijn arme pc dat wel kan trekken....Trouwens, wat is er mis met een 303?Origineel geplaatst door Hazes
akkoordje is leuk, minimale percussie ook, maar ik vind dat bas-geluidje eigenlijk maar nix....later als je hem dubbelt met een pulse-klinkt het iets beter, maar daar kan toch best iets leukers voor bedacht/ gevonden wordenVerder vind ik het lekker en mag het best wat langer duren!

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Trouwens, wat is er mis met een 303?
uit rebirth...
), vind ik 'm hier gewoon niet op zijn plek. Te standaard, mag best een wat specialer geluid zijn als je alles zo minimaal houdt. 
Origineel geplaatst door ProtoHuman
kutsmoes he?

Origineel geplaatst door Sly Dog
Ja, inderdaad. In de tijd dat jij de rotzooi thuis had staan, heb ik toch ook gewoon vette shit bedacht en gemaakt?
Kijk er zijn gasten op dit forum zoals Sly Dog die geen stapels gear nodig hebben om vette shit te maken maar het gewoon doen!
![]()
Zeg, dat vechten jullie maar uit als je weer samen in een studiohok zit ergens 
Origineel geplaatst door Hazes
Zeg, dat vechten jullie maar uit als je weer samen in een studiohok zit ergens
![]()

nee dat van jou was mooi zeker.....Origineel geplaatst door Sly Dog
Ja, inderdaad. In de tijd dat jij de rotzooi thuis had staan, heb ik toch ook gewoon vette shit bedacht en gemaakt?
Kijk er zijn gasten op dit forum zoals Sly Dog die geen stapels gear nodig hebben om vette shit te maken maar het gewoon doen!
![]()