Abstract: enicho

Wel openen maar geen commentaar? :confused:
Kom op mensen, laat horen wat je er van vindt!

Leuk nummer, lekker minimalistisch.
Vind alleen de geluiden wel wat droogjes.
Misschien een beetje reverb of een delaytje her en der?

Sorry, this site is temporarily unavailable!
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer.

:biertje:

net als de voorgaande mening van iemand, vind ik de de mix een beetje te droog idd.. als tweede zou ik zelf graag zien dat het nummer los ging op 1.25 en snap wel dat het niet full on hoeft, maar wat meer power mag der zeker wel in. de totale mix komt hier wel goed door, maar ik bespeur een anoying ruisje op het akkoordje en op het laatste stuk waar de wat heftigere kick derbij komt..

zit iig genoeg potentie in om wat mee te kunnen en dat voor een uitprobeersel ;)

akkoordje is leuk, minimale percussie ook, maar ik vind dat bas-geluidje eigenlijk maar nix....later als je hem dubbelt met een pulse-klinkt het iets beter, maar daar kan toch best iets leukers voor bedacht/ gevonden worden ;) Verder vind ik het lekker en mag het best wat langer duren!

Dank voor jullie reacties! Tsja, al onze gear staat bij Sly Dog, en om me door de week ook een beetje te kunnen vermaken ben ik wat met software aan de slag gegaan. Dit is het eerste resultaat... :) De mix is inderdaad wat droog. Het was ook de bedoeling om een hele cleane track te maken, met een hele simpele bassline. Een reverbje over een drummetjes zou het misschien wel goed doen, maar ik weet niet of mijn arme pc dat wel kan trekken....
Die annoying ruis komt overigens niet van de bassdrum, maar uit de gratis vst-synth die ik voor het akkoordje heb gebruikt...

Origineel geplaatst door Hazes
akkoordje is leuk, minimale percussie ook, maar ik vind dat bas-geluidje eigenlijk maar nix....later als je hem dubbelt met een pulse-klinkt het iets beter, maar daar kan toch best iets leukers voor bedacht/ gevonden worden ;) Verder vind ik het lekker en mag het best wat langer duren!
Trouwens, wat is er mis met een 303? ;)

uit rebirth...

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Trouwens, wat is er mis met een 303? ;)

uit rebirth...

Behalve dan dat ie overgewaardeerd is (:duivels: ), vind ik 'm hier gewoon niet op zijn plek. Te standaard, mag best een wat specialer geluid zijn als je alles zo minimaal houdt. :)

Hmm ja, misschien heb je daar wel gelijk in. Zoals ik al eerder zei, moet ik 't nu met de paar plugins doen die ik op m'n pc heb staan, als ik alle hardware tot m'n beschikking had, dan had ik er wat anders van gemaakt. Ik kan altijd nog ff kijken of ik er wat aan kan veranderen.
kutsmoes he?

Origineel geplaatst door ProtoHuman
kutsmoes he?

Ja, inderdaad. In de tijd dat jij de rotzooi thuis had staan, heb ik toch ook gewoon vette shit bedacht en gemaakt?
Kijk er zijn gasten op dit forum zoals Sly Dog die geen stapels gear nodig hebben om vette shit te maken maar het gewoon doen!
8o)

Origineel geplaatst door Sly Dog
Ja, inderdaad. In de tijd dat jij de rotzooi thuis had staan, heb ik toch ook gewoon vette shit bedacht en gemaakt?
Kijk er zijn gasten op dit forum zoals Sly Dog die geen stapels gear nodig hebben om vette shit te maken maar het gewoon doen!
8o)

:smeris: Zeg, dat vechten jullie maar uit als je weer samen in een studiohok zit ergens ;)

Origineel geplaatst door Hazes
:smeris: Zeg, dat vechten jullie maar uit als je weer samen in een studiohok zit ergens ;)

Geloof me, je wilt niet weten hoe vaak we dat doen!:D
Volgens PH ben ik irritant en hij is gewoon een zeikstraal:o:

Origineel geplaatst door Sly Dog
8o)
nee dat van jou was mooi zeker..... :)
Maar goed, m'n crappy 400mHz win98 systeem kan gewoon niet meer draaien.

Zijn er nog andere mensen die zinnige dingen te melden hebben?

Back