Door de aanschaf van een RM1X bied ik mijn in uitstekende staat verkerende Kawai Q80 hardware sequencer te koop aan voor € 95.
Hij staat momenteel op een 'going price' van $110 bij www.prepal.com en gaat dus voor een zeer faire prijs weg!
Hij is zeer geschikt voor live gebruik, door makkelijke, snelle bediening en een 3.5" diskdrive voor het laden van songs of midi-files. De Q80 is zeer goed bemeten voor professioneel gebruik:
* 26.000 noten
* 10 songs
* 8 x 4 (32!) sporen
* 16 MIDI kanalen (multitimbraal)
* Midi IN/OUT/THRU
* 32 polyfonisch
* Tape sync in/out
* Metronome
* Sync als slave/master aan externe Midi
Via een footswitch kun je 'm starten (vanaf het begin of als pauzetoets) en via de knoppen kun je snel tracks in- en uitschakelen.
Je kunt naar hartelust in realtime of step-by-step sequencen.
Via vrij verkrijgbare software kun je je midi-files omzetten naar Q80 songs en data uitwisselen met de sequencer. Zelf heb ik de software onder Windows 2000 gebruikt, dus ook onder XP moet dat geen probleem opleveren. Een CD of diskette met benodigde software doe ik er wel bij.
Kijk o.a. op SonicState en Harmony Central voor lovende user reviews!
De Q80 wordt inclusief originele adapter en handleidingen geleverd.
De bijkomende verzendkosten voor een aangetekend en verzekerd pakket zijn € 7,25.
Hij staat momenteel op een 'going price' van $110 bij www.prepal.com en gaat dus voor een zeer faire prijs weg!
Hij is zeer geschikt voor live gebruik, door makkelijke, snelle bediening en een 3.5" diskdrive voor het laden van songs of midi-files. De Q80 is zeer goed bemeten voor professioneel gebruik:
* 26.000 noten
* 10 songs
* 8 x 4 (32!) sporen
* 16 MIDI kanalen (multitimbraal)
* Midi IN/OUT/THRU
* 32 polyfonisch
* Tape sync in/out
* Metronome
* Sync als slave/master aan externe Midi
Via een footswitch kun je 'm starten (vanaf het begin of als pauzetoets) en via de knoppen kun je snel tracks in- en uitschakelen.
Je kunt naar hartelust in realtime of step-by-step sequencen.
Via vrij verkrijgbare software kun je je midi-files omzetten naar Q80 songs en data uitwisselen met de sequencer. Zelf heb ik de software onder Windows 2000 gebruikt, dus ook onder XP moet dat geen probleem opleveren. Een CD of diskette met benodigde software doe ik er wel bij.
Kijk o.a. op SonicState en Harmony Central voor lovende user reviews!
De Q80 wordt inclusief originele adapter en handleidingen geleverd.
De bijkomende verzendkosten voor een aangetekend en verzekerd pakket zijn € 7,25.