Song - 80's - Bananarama-achtig

8ies zijn cooooool!!
Toen zat je nog uren naast een cassettedeck je favoriete muziek
te tapen....Soulshow (is dan weer terug),And the beat goes on...
In the mix,er slingeren hier nog wat bandjes rond, even op cd zetten
en leuk luistervoer voor in de auto.....AYEAHHHH!!

Ik zie me alweer helemaal zitten met m'n vingers bij de pause toets
om met opnemen te beginnen :)

Wat me opvalt is dat de muziek eigenlijk redelijk simpel in elkaar zit,
maar toch geeft het allerlei kriebels die ik vaak mis bij hedendaagse muziek....

Origineel geplaatst door mikemix
Mee eens....WE WORDEN OUD!!:D

Tja en dat terwijl ik nooit begrepen heb waarom mijn ouders altijd
naar die oude krakende troep luisterden :confused: :confused:

Origineel geplaatst door mikemix
Geinig, geinig!
Die Martin Mol mix is historisch zeker leuk, alleen niet retestrak en erg lo-fi...mag de pret niet drukken.

Hallo Daar ;-)

door de wonderen der techniek (lees: heb de referrers van me site zitten lezen ;-) kwam ik hier op jullie forum terecht.
die megamix is dus van mij. en samengesteld van allemaal fragmenten van tapes die ik in de loop der jaren heb zitten mixen. vandaar dus niet zo strak ;)
Ik heet trouwens Ronald en Martin is een kameraad die zorgt voor de hosting :okdan:

voor meer mixen (oa de 80s mashup Art of Noise vs Rakim - Close to the Soul) kun je me site chekken:
http://kozmikdj.mixfreaks.org

grtz
Ronald aka Kozmik dj

Heeeeeeey de man himself. Welcome on this
underground italoforum lol.

Axel

Origineel geplaatst door kozmikdj
Hallo Daar ;-)

door de wonderen der techniek (lees: heb de referrers van me site zitten lezen ;-) kwam ik hier op jullie forum terecht.
die megamix is dus van mij. en samengesteld van allemaal fragmenten van tapes die ik in de loop der jaren heb zitten mixen. vandaar dus niet zo strak ;)
Ik heet trouwens Ronald en Martin is een kameraad die zorgt voor de hosting :okdan:

Hahahaha, is me dat gaaf!

WELKOM!

Is er BTW nog kans dat je ons een langer stukje van genoemd Risqué nummer kunt laten horen? :D

Origineel geplaatst door kozmikdj
Hallo Daar ;-)

voor meer mixen (oa de 80s mashup Art of Noise vs Rakim - Close to the Soul) kun je me site chekken:
http://kozmikdj.mixfreaks.org

grtz
Ronald aka Kozmik dj

Heeeeej kozmik, gaaf man!!
Ajoh je moet mijn kritiek niet al te serieus nemen, ik zag idd dat je het met weinig middelen
had gefixd, dus::halleluja

als je interesse hebt kan ik ook een eigen 8ies mixje van zo'n 30 minuten laten horen.
ik hoor t wel!

Michael

Ik krijg die Risque ook maar niet te pakken...

Willen jullie nu wat weten? Ik heb met vlinderbeer
gebeld. Jofel zeg...

Kind regards Axel

te koop aangeboden: 7" single van risque---Burn it up mr DJ
Hoeveel mixen uit de jaren 80 willen jullie horen?
Ik denk dat we maar eens een nieuwe thread moeten beginnen die over de jaren 80 gaat

Heb een threadje aangemaakt,
zullen we daar verder kwijlen?

Kind regards, Axel

Hiero?

Heeeeeeerlijk... Een echte twiep-bass in het begin.

Bestaat een leuk progje voor. Ben de naam even vergeten,
was freeware voor te gekke bleeps sweeps piews etc...

Thanks voor de coole mp3, burn it up, burn it up,
Mr DJ, burn it up.... buuuuurrrnnn it upppp...

Thanks a lot

Axel

Origineel geplaatst door Hanz

En kijk ook eens op deze link :D
Tip: 8.10

Hmm... wat doet Darude - Feel the beat daar nou tussen!? :confused: (Niet dat er wat mis mee is, integendeel, maar t is niet helemaal dezelfde tijd zegmaar)

Origineel geplaatst door Flying Panther
Hmm... wat doet Darude - Feel the beat daar nou tussen!? :confused: (Niet dat er wat mis mee is, integendeel, maar t is niet helemaal dezelfde tijd zegmaar)

dat komt omdat dat stukje pas gemixed is toen ik alle stukjes aan het bij elkaar verzamelen was. er zitten namelijk ook minimixen van Ben Liebrand in uit dezelfde tijd. (die werden toen uitgezonden op 538 ) maar dat valt minder op omdat het nummers zijn van eerder (Trammps, Kool & the gang)
:okdan:

Back