Voorstelling JD Music

Origineel geplaatst door Hazes
ff o.t.

de vertaling voor mengtafel is niet mixing table maar mixing desk (daggik) :geslaagd:

Bij ons in West-Vlaanderen zeggen we 'een pietje precies'... of ... een muggezifter...:stupid...eheh... :biertje:

Voor zolang we weten waarover we het hebben is het ok,... al moet ik toegeven dat je gelijk hebt Hazes! :engel:
Br
JD @ www.JDMusic.info (zelf ook een :engel: )

Origineel geplaatst door JD Music
Bij ons in West-Vlaanderen zeggen we 'een pietje precies'... of ... een muggezifter...:stupid...eheh... :biertje:

Voor zolang we weten waarover we het hebben is het ok,... al moet ik toegeven dat je gelijk hebt Hazes! :engel:
Br
JD @ www.JDMusic.info (zelf ook een :engel: )

:engel:

quite impressive dude!!! vette studio hoor,je zal wel wat kennis meegenomen hebben naar ons forum ,dus van harte welkom!!! share it with the world zou ik zo zeggen.... :D

Welkom!

Schoon studiooke! (is dat daar echt zo blauw of is dat gefotoshopped?either way, schoon effect!):mega:

(Willebroek hier)

welkom hier!!:doei:

vette studio!
trackje posten??

Origineel geplaatst door Prophet
Welkom!

Schoon studiooke! (is dat daar echt zo blauw of is dat gefotoshopped?either way, schoon effect!):mega:

(Willebroek hier)

Yep Prophet

Het is een blauw-witte verlichting.

JD @ www.JDMusic.info

Origineel geplaatst door t-con
welkom hier!!:doei:

vette studio!
trackje posten??

Later t-con

Eerst een nieuwe studio bouwen. Dan zal ik ook een ander soort dance muziek maken ...eheh...More clubby
I think.....We'll see! Ben al aan het oefenen!
BR
JD @ www.JDmusic.info

Origineel geplaatst door S-330
:D greetz from Brecht, Belgium...

Als 'k nog eens in Brugge passeer, geef 'k er éne!

Altijd welkom!

Misschien best even wachten tot de nieuwe studio zal klaar zijn...eheh...

Waarschijnlijk in oktober! Maar ook voordien ben je welkom hoor!

Br

JD @ www.JDMusic.info

Back