DJ stervend vak?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Imipolex
Ik heb het per ongeluk ook gezien. Ik vond die gitaristen erbij ook erg goed zeg... .

Oh ja die gitaristen ! :dubbel:

Dat was echt een genante vertoning zeg! =(

TMF awards.......pfff.....totale aanfluiting.......De awards worden gewoon toegekend aan de artiesten die er zijn. Het is allemaal doorgestoken kaart, en ondertussen incashen door alle pubertjes die denken dat hun stem via SMS (a 90 eurocent per ontvangen bericht) ook echt telt.....Ik heb hem na 10 minuten kijken ook meteen overgezet.

TMF heeft bewezen dat hun doelgroepleeftijd niet boven de 13 a 14 jaar uit (mag) komen..
Wat een ellende.. Ik zapte toevallig (stom natuurlijk) langs een optreden van Special D.... :r (okee, de dansende meisjes eromheen waren een redelijke verzachting van al die trieste zooi..)
Ik geloof dat die Special D ook nog een 'award' kreeg? :bekdicht: :bekdicht:

MAW ik word ook oud..:frons:

TMF-Awards ? Hahaha.....dat jullie daar naar kijken zeg.....schaam je....:D

"Toevallig" gezien....jaja.....geef maar toe dat jullie het vet vinden...;)

Origineel geplaatst door dione

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik wel even erlangs zapte om is te zien hoe het er aan toe gaat, maar geloof me het is niet echt mijn ding (maw ik had de vader kunnen zijn van Special D)

Je zult mij nooit horen ontkennen dat ik heidi van de sugababes niet mooi vind. Gelukkig ga ik haar op werchter zien! :)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Je zult mij nooit horen ontkennen dat ik heidi van de sugababes niet mooi vind. Gelukkig ga ik haar op werchter zien! :)
Ik bedoel natuurlijk..

Je zult me zeker horen bevestigen dat ik heidi van de sugababes mooi vind.. Al die ontkenningen.

Je kunt er helaas niet omheen, op MTV word je doodgegooid met fragmenten, op billboards op straat, op de radio.....en als je langs de zenders zapt dan word je door de 100X herhaling ook gedwongen om te kijken.

Dus of jij leeft als een kluizenaar zonder TV (waar niks mis mee is), of je hebt stieken zitten kijken :okdan:

gelukkig gebruik ik geen tv en radio meer ;)

Er is nix mis met een tv, enkel met de programma's die er soms worden uitgezonden. Ik vind het aandeel goeie programma's nog steeds groot genoeg om de tv te behouden.. Helaas is internet nog net niet een goed alternatief voor tv..

Is dit beeld ook niet gewoon zo oud als de dance zelf? Ik zag het hele vorige decennium (toen ik de tmf/mtv leeftijd had :D) ik-weet-niet-hoeveel dj's-slash-producers met toetsen op het podium staan. (misschien een slecht voorbeeld, maar neem nou ene c. lownoise en die theo, die noemden zichzelf ook dj). Van die optredens heb ik juist geleerd dat je best (happY) hardcore kan maken door met je vuist op de keys te meppen :dubbel:

Origineel geplaatst door C-Code
Je kunt er helaas niet omheen, op MTV word je doodgegooid met fragmenten, op billboards op straat, op de radio.....en als je langs de zenders zapt dan word je door de 100X herhaling ook gedwongen om te kijken.

Dus of jij leeft als een kluizenaar zonder TV (waar niks mis mee is), of je hebt stieken zitten kijken :okdan:

Hap hap hap...:D

Maar gelukkig heb ik de afgelopen dagen in het buitenland gezeten en dus alleen maar de Franse MTV en de Zwitsers nagesynchroniseerde Mary Poppins afgewisseld met herhalingen op Eurosport gezien...;)

Als ik de kans had,had ik zeker naar de TMF awards gekeken....altijd lachen....maar ik denk dat de komende maanden alles tot in den treure herhaald zal worden,dus ik krijg de kans nog wel om Heidi van de Sugababes te zien...:halleluja

Maar kunnen we nu weer on-topic ? Want als dj-en een uitstervend vak is,moet ik een andere baan gaan zoeken...

wat ubergrappig dit :)

heb nergens TMF genoemd en toch weet iedereen dat t daarover gaat en dan meteen keihard afzeiken (wellicht terecht)

maar zelf ook kijken!! :D

Nu ben ik zelf ook actief als DJ, en ik merk nog niks van het "uitsterven" van dit vak. Wordt nog vaak genoeg gevraagd.

Maar de hele hype rond het DJen is inderdaad wel aan het afnemen. Onder invloed van de house gingen steeds meer jongeren zich bezig houden met DJen. Ik denk dat twee SL1200's en een mengtafel op een gegeven moment bij elke (mannelijke) jongere op de verlanglijst stond. In die tijd deed ik ook DJ coordinatie en draaien in een jongerencentrum. Elke week kwam er wel een of twee gastjes vragen naar een DJ plek. Op de vraag "En in welke tenten heb je gedraaid/draai je nu", kreeg ik steevast het antwoord "Nog nergens, maar ik oefen wel op mijn mixen thuis". Ik heb een aantal keren een paar van die gastjes een kans gegeven. Het was helemaal niks. Meesten denken dat je een goeie DJ bent als je perfect kan mixen. Van platenkeuze, en de dansvloer volkrijgen hebben ze nog nooit gehoord.
Als ik nieuw DJ talent zocht, dan was het eerste waar ik naar keek, de platencollectie, en de muziekkennis van de aspirant DJ. Als die over een fikse stapel beschikte, een brede muzieksmaak had, en elke maand een flinke som spendeerde aan nieuwe muziek, dan had ik meestal wel een goeie te pakken. Of ze wel of niet konden mixen, kon me geen flikker schelen. Dat kan je leren, en zelfs al doe je dat niet, dan is er nog geen man overboord.

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
wat ubergrappig dit :)

heb nergens TMF genoemd en toch weet iedereen dat t daarover gaat en dan meteen keihard afzeiken (wellicht terecht)

maar zelf ook kijken!! :D

TMF Awards wat een klasse programma. Alleen jammer dat het preutse meisje Meys niet wilde zoenen met het zusje van Katja.

Origineel geplaatst door olafmol
gelukkig gebruik ik geen tv en radio meer ;)

Wel, inderdaad, ik doe dat ook sinds 2 jaar niet meer.
Compleet zonder. Ik heb echt niet het gevoel dat ik
iets mis. Als ik iets wil zien zet ik een DVD op, of één van
mijn honderden 80's VHS-en. Wil ik nieuws weten,
internet. Muziek? CD's of PC.

Eerst was het wel wennen, hij hoort precies op te staan,
maar eenmaal ik er aan "gewend" was wil ik hem eeuwig missen.

Als je begrijpt wat ik bedoel. Wat een zee van tijd heeft een
mens dan eigenlijk.

Ook grappig is dat je dan stilletjes de maatschappij ziet
debiliseren. Kijk maar naar de amerikanisering van nieuws,
commercials, en tv-concepts...

Dikke Bweuhhhhk.

Groetjes,

Axel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back