allereerst ik heb alle bovenstaande antwoorden niet gelezen, dus ik weet niet of ik nu dingen dubbel vertel zoja sorry voor mijn luiheid.
in ieder geval koop vooral niet die mc 303 groovebox, wat een brak knaken ding.
ik heb er een tijd een te leen gehad van een vriend die het ook niks vond en ik vond het ook het meest brakke apparaat wat ik ooit heb aangeraakt,
het kreng is boven alles niet te bedienen maar eerlijk is eerlijk vind ik ook het geluid maar zo-zo
die yamaha heb ik nog nooit mee gespeeld dus daar heb ik geen idee van wat het doet,
als je voor het eerst hardware koopt zou ik beginnen met de electribes van korg,
prettig bedienbaar, cheap en een heel behoorlijke tune.
in ieder geval koop vooral niet die mc 303 groovebox, wat een brak knaken ding.
ik heb er een tijd een te leen gehad van een vriend die het ook niks vond en ik vond het ook het meest brakke apparaat wat ik ooit heb aangeraakt,
het kreng is boven alles niet te bedienen maar eerlijk is eerlijk vind ik ook het geluid maar zo-zo
die yamaha heb ik nog nooit mee gespeeld dus daar heb ik geen idee van wat het doet,
als je voor het eerst hardware koopt zou ik beginnen met de electribes van korg,
prettig bedienbaar, cheap en een heel behoorlijke tune.
En anders moet hij eerst maar eens een cursus besluitvaardigheid gaan volgen.
... Aan een schaartje en een tandenstoker zal je niet veel hebben bij het aandraaien van bouten namelijk. T lijkt me dan handiger om de topic-starter van een setje degelijke steeksleutels te voorzien zodat ie de bouten naar zijn keuze kan gebruiken, aangezien 37.2 blijkbaar niet is wat ie zoekt.