sms303
WHAT UR WATCHIN'?!?!
Hey Peeps,
Zoals bijna iedere dance liefhebber/producent(je) zou je het liefst een echte TR808/909 willen hebben staan. Maar niet iedereen kan het geld (direct) missen of heeft het ervoor over. Waardoor je op zoek gaat naar alternatieve oplossingen. Zo ben ik dus uitgekomen bij de NOVATION DRUMSTATION via http://www.vintagesynth.org. Deze referentie heeft me nieuwsgierig naar dit apparaat gemaakt!!!!
Ik ben benieuwd of iemand heeft gewerkt met een Novation Drumstation en of ie wel of niet gebruiksvriendelijk is
Klinken de geluiden net als een 808/909?
Kan je geluiden echt verder/vetter laten klinken?
Hoe en wat met het ingebouwde distortion effect?
En zo kan ik waarschijnlijk nog wel een paar vragen bedenken...........
Eigenlijk zou ik er eentje moeten horen
De echte TR808/909 geluiden kan ik me nog wel herrinneren.......
Als je een van de vragen kan beantwoorden doe dat dan -------->
------> want mijn budget laat (voorlopig) geen egte 808/909 toe
Vrgr,
SmS303 
Zoals bijna iedere dance liefhebber/producent(je) zou je het liefst een echte TR808/909 willen hebben staan. Maar niet iedereen kan het geld (direct) missen of heeft het ervoor over. Waardoor je op zoek gaat naar alternatieve oplossingen. Zo ben ik dus uitgekomen bij de NOVATION DRUMSTATION via http://www.vintagesynth.org. Deze referentie heeft me nieuwsgierig naar dit apparaat gemaakt!!!!
Ik ben benieuwd of iemand heeft gewerkt met een Novation Drumstation en of ie wel of niet gebruiksvriendelijk is
Klinken de geluiden net als een 808/909?
Kan je geluiden echt verder/vetter laten klinken?
Hoe en wat met het ingebouwde distortion effect?
En zo kan ik waarschijnlijk nog wel een paar vragen bedenken...........
Eigenlijk zou ik er eentje moeten horen
De echte TR808/909 geluiden kan ik me nog wel herrinneren.......
Als je een van de vragen kan beantwoorden doe dat dan -------->
------> want mijn budget laat (voorlopig) geen egte 808/909 toe
Vrgr,
SmS303 

(ik ben er nu gezien nog steeds kapot van!!!!!) Ja ja ik ben de schlemiel van muziekmakend Rotterdam.