• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Laatste studiospullen toch ook maar weg...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Yoshimura

Ingeburgerd
Hallo!

Na bijna mijn voltallige studio te hebben verkocht wegens emigratie, besluit ik echt helemaal niks mee te nemen (wilde eerst een kleine basis meenemen voor een eventueel in de toekomst opnieuw op te richten studio), maar besluit wegens al het gedoe dit toch ook maar in de verkoop te gooien.

Het gaat om een;

- Mackie 24-8 in perfecte staat 1600 euro

- Nordrack 2 nieuw in doos 450 euro

-Kurzweil K2600R (heb ik van collega gekocht, 2e eigenaar) alle expansies op de sampling option na zitten erin! Dus HD 10gig, alle optionele Roms (ik geloof dus 4), KDFX!!!) module is de paars-blauwe limited edition 1800 euro

-Akai midipatchbay ME80P 100 euro

-Fatar studiologic masterkeyboard SL760 met 76 semi-gewogen pianotoetsen, pitch en modulatiebender, aftertouch en velocity, superbak! 250 euro

Alles in 1 koop voor 3000 euro.

Yoshimura

Dat alles in 1 bedrag is zonder de Nordlead, want die is reeds gereserveerd (excuss, vergeten te vermelden)

M.v.g. Gilles

Fatar is gereserveerd.

Op de overige spullen mag ook worden geboden, prijzen zijn indicaties.

Ik merk het wel.

M.v.g. Gilles

Bellen kan ook, mijn nummer is 06-28266953

ik neem niet altijd op, omdat ik nu al reeds vaak in polen zit. Ik ben steeds enkele dagen per week in nederland, maar heb in Polen wel beschikking over internet. Ik kan dus wel altijd op mail reageren.

Gilles

Update;

De Kurzweil is zo goed als verkocht, en wordt waarschijnlijk zondag opgehaald.

De midipatchbay is ook verkocht

De Nordrack 2 is dus ook verkocht

Dan rest nog;

- Mackie 24-8 in perfecte staat uit mijn homestudio (heeft altijd onder een stofhoes gestaan en is weinig gebruikt. 1600 euro

- Fatar SL760 Masterkeyboard (zelfde toetsenbord als de K2600) 250 euro

Mvg Gilles

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back