• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Spulletjes: Nord Lead, Absolute2's en Creamware gel. kaart.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

PastMidnight

Stamgast
Tsja, ik ga wat nieuwe spulletjes kopen, dus heb ik wat pecunia nodig..:)

Ik bied aan:

Clavia Nord Lead1...nieuwstaat, geen krasje 600 Euro's
Spirit Absolute 2 monitors: zou ik het liefst zo'n 300 euro voor krijgen, maar valt over te praten...
Creamware Luna2 Gel. kaart...software 3.01, dus inclusief de masterverb( heeeele geile galm) en geen problemen meer met winblows XP....kaart is pas een paar maanden ou, zit dus nog gewoon fabr garantie op....ruim duizend piek voor betaald, zou ik graag zo'n 375 Euro voor vangen...Kan evt met kompjoeter verkocht worden...heb hier nog wel wat liggen...

Ja hoor, kijk maar naar Leo's advertentie...:)

Wil ook die nieuwe Tehringer monitors 's proberen....alhoewel ik mn twijfels heb over actieve monitors voor dat geringe bedrag...maar alles beter dan de huis- tuin- en keukenversterker die ik nu gebruik....

Daarbij heb ik interesse in die Jomox van jou(benniknonnie zeker van, vandaar dat ik nog niet gereageerd heb) en een maatje van me gaat z'n Virusrack B en JP8000 verkopen....daarom gaat met bloedend hart de Nord Lead weg....moet mettertijd een nordrack2 voor terug komen..maar dat heeft niet zo heel veel haast..

Kortom, heb een pak centjes nodig, want hier valt amper tegen op te werken... :)

's geen probleem...heb nog een setje hepta's en een setje tannoy's liggen....weliswaar 'gewone'speakers, maar voor tijdelijk is het goed genoeg....hmmm.....zo rond augustus pas? dan kan ik misschien net zo goed gaan sparen voor de mackie's....want die zijn écht fijn....maar dat zie ik dan wel weer......

Altijd wel. Maar is 300 pleuro niet veel voor die absolute 2's?
Wie weet dat ik ze over een poosje ook ga verkopen maar dan is voor mij de vraag ook hoeveel men hiervoor wil betalen.

Trouwens denk dat je over die terhingers misschien moet nadenken of die 20/20 wellicht niet beter zijn voor ong zelfde budget. (tis maar een ID)

tsja, 'k zou er ietsjes mee kunnen zakken....'k heb er zelf nog niet zolang geleden 800 piek of zo voor betaald....krijg je d'r van als je 't eerste koopt wat je tegen komt....de ene keer heb je mazzel, de andere pech.....nou ja, weet je wat, misschien trap ik er nog 50 euro af.....al ga ik me dan wel afvragen of ik ze niet gewoon moet houden...voor d'r bij of zo.....'t zijn namelijk best fijne speakertjes om gewoon naar te luisteren....misschien hang ik ze wel aan mn andere pc...nah ja, we zien wel....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back