Korg Karma voor maar

Hover

-
Hier in Vlaanderen kost de Karma blijkbaar stukken minder dan in bv Duitsland, slechts 1650 EUR BTW inbegrepen).

Re: Korg Karma voor maar

Origineel geplaatst door Hover
Hier in Vlaanderen kost de Karma blijkbaar stukken minder dan in bv Duitsland, slechts 1650 EUR BTW inbegrepen).

Uhuh! Zelfs in jouw hometown als ik het goed heb. Voor de meeste nederlanders is het zelfs nog wat goedkoper omdat de BTW hier lager ligt. Maar daarentegen hebben wij dan weer de verzendkosten :(

Maar walgelijk dat het prijsverschil met de lokale shop hier wel 800...jawel ACHTHONDERD euro verschil is!!!
Dan doet het kopje koffie wat ik hier kreeg er ook niet meer bepaald toe ;)

(We komen dit weekend waarschijnlijk nog ff langs Sint Niklaas om hem maar gewoon op te halen :) Duurt anders te lang! Ligt er nog even aan of we de banktransactie stop kunnen zetten)

Inderdaad in my hometown, bij Key Music in Sint-Niklaas . Ook bij Piens in Deinze is de prijs nagenoeg hetzelfde dus het is geen uniek verschijnsel.

Inderdaad, 800 EUR is toch al een serieus prijsverschil en dat binnen een straal van slechts een paar 100 km.

Hoezo dan? Kan het me haast niet voorstellen...dan zou de lokale shop hier er toch wel iets bij-in gaan schieten.

Of heb jij inside information 8)

Als je de prijzen van alle synths in de Eurolanden bekijkt dan kan een verschil van 800 euro op een synth van 2400 Euro bijna niet komen doordat de ene winkel goedkoper is dan de andere.

Als zelfs de grote zaken in Duitsland duurder zijn dan in Belgie terwijl ze veel meer verkopen en ze dus betere inkoop condities hebben dan kom ik tot de conclusie dat die Belgen voor een nieuwe lagere prijs hebben ingekocht.

Dan zal die binnenkort ook hier wel gaan gelden.

Ik kreeg van Waveworld trouwens een mailtje dat je tot 10 mei de Karma voor 1695 euro kan kopen. Ik weet niet of ze hem op voorraad hebben, het zou best eens kunnen dat ze die nog moeten bestellen (tegen de nieuwe, lage prijs !!)

groeten

basicsys

Wellicht is dit één van de eerste, zichtbare voordelen van de Euro.

Als we er maar beter van worden, niet.

De tijd zal het leren :) Het zal opzich dus ook kunnen betekenen dat de hele Tritonserie behoorlijk in prijs zal dalen!!!

Ik kan ze wel eens vragen waarom ze zo veel goedkoper zijn.

Het is volgens mij nogal "des korg's" om bij introduktie de apparaten hoger in de markt te zetten (qua prijs) en vervolgens soms al na een paar maanden de prijs met meer dan 30% te laten dalen... heb het al een paar keer gezien bij de Trinity en de electribe series

Origineel geplaatst door The Q
Het is volgens mij nogal "des korg's" om bij introduktie de apparaten hoger in de markt te zetten (qua prijs) en vervolgens soms al na een paar maanden de prijs met meer dan 30% te laten dalen... heb het al een paar keer gezien bij de Trinity en de electribe series

Is blijkbaar een 'virus' want Microsoft hanteert nu toch ook hetzelfde principe met de XBOX, stond tot voor kort meer dan 500 EUR, nu minder dan 300 EUR.

prijsdaling

prijsdaling

Ja, de korg Karma is bij bijna elke aanbieding zogenaamd in de aanbieding "van 2500 voor 1600". Beetje vreemd.

Kan het zijn dat de Triton LE ook nog in prijs gaat dalen?

oeps, foutje in bovenstaande bericht. eerste woord aanbieding moet natuurlijk winkel zijn. :)

Back