Dit is toch een koopje

Ja schandalig soms:

Een Yamaha DX11 voor 600 euro

Of het ergste die Wersi Bass synth voor 1500 euro op marktplaats (maar dat kan een tikfout zijn?)

En der stond ook een DX7 voor iets van rond de 1000 euro (!!!) met echte housebassen :D en de legendarische woorden "WORDT NIET MEER GEMAAKT"....uhm

Knakenpoetsers ook altijd :D

Iedereen weet toch dat die Bit99 nog geen 50 euro waard is. ;)

Maar wel dat je bij biedingen wel vaak ziet dat de mensen gewoon 50% van de normale gangbare prijs durven te bieden. Dat is net zo storend als veels te veel vragen IMO.

Origineel geplaatst door fuse
Maar wel dat je bij biedingen wel vaak ziet dat de mensen gewoon 50% van de normale gangbare prijs durven te bieden. Dat is net zo storend als veels te veel vragen IMO.

Inderdaad ik kreeg laast een bod op mijn ob12 van 200euro :(

Die mensen die zo ontzettend laag bieden noem ik ''hyena's'' en die zitten er heeeel veeeeel op Marktplaats....
En die verhalen van ''je hebt hem al zo lang te koop dan neem ik hem wel voor ......€ over'' daar trap ik niet in...als ik iets te koop heb en ik krijg er naar mijn zin TE weinig voor terug dan houd ik het lekker zelf ;)
Of zo van ''bij Musicstore Koln (of andere winkel,site of advertentie) kan ik hem goedkoper krijgen dan de prijs dat jij hem aanbiedt'' Nou ook mooi toch dan ga je hem lekker daar kopen !

Als ik met iets te duur ben mag iemand me daar best op wijzen maar dan moeten ze niet met echt absurde prijzen aankomen...(als het te goedkoop is hoor je ze niet 8o) )

Back