Prophet 5 opstartprobleem wie heeft ervaring met prophets?

en is een kristal gewoon een kristal, of is een prophet kristal een bijzondere kristal.
met andere woorden, te koop bij de electroboer of reparateur, of moet ik voor die ene bij wine country gaan?

Origineel geplaatst door Leo
en is een kristal gewoon een kristal, of is een prophet kristal een bijzondere kristal.
met andere woorden, te koop bij de electroboer of reparateur, of moet ik voor die ene bij wine country gaan?

Ik zou als ik jou was er niet zelf aan sleutelen. Voor hetzelfde "GELD" is het iets anders.
Kost je alleen maar extra poen. Benader Bert eens.

Goede morgen!!!!
Ben niet gewend dat er zo vroeg al gereageerd wordt!
Was niet van plan te sleutelen verder, maar vroeg me af of ik die chip alvast binnen moest halen.

Ja, ook goedemorgen.

Ging gisteravond een tukkie doen. Werd ik vanochtend om 5 uur pas wakker. Kijk dan heb je wat aan je dag. :D

Bestel nou niets voordat je weet wat het is. Laat het "een koopje" blijven zou ik zeggen
Bert is heel eerlijk en rekent niets extra's voor bestellen.

Origineel geplaatst door Leo

Een kristal is een kristal. De meeste elektronische onderdelen binnenin een Prophet zijn huis-tuin-en-keuken onderdelen die je nog wel bij de elektronica-agrariƫr om de hoek kunt krijgen. Alleen de behuizing, drukknoppen, draaiknoppen, etc. zijn speciaal voor de Prophet gemaakt.

Vergelijkbare discussies

Back