• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mackie 24-8 superstaat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Yoshimura

Ingeburgerd
Okee, al mijn spullen zijn verkocht. Heb ik hier alleen nog over mijn Mackie 24-8. Veel headroom, zeer nette staat (komt uit homestudio, dus alles is nog strak) heeft altijd onder een stofdoek gestaan en is weinig gebruikt.

Doe een zinnig bod en hij mag weg! Iemand voor een fijne prijs een mixer die nieuw nog steeds 3995 euro kost (en nog 10x beter klinkt)?

Let me know!

Gilles

Ik kan de Mackie voor 1500 inruilen bij Rockpalace, maar heb niks nodig. Wie hem voor 1500 wil komen halen is de gelukkige eigenaar van een erg goede en mooie mengtafel voor een zeer schappelijke prijs! Deze tafel is veel strakker dan de vorige 24-8 uit de bedrijfsstudio die ik hiervoor heb verkocht, en die is voor 1750 uiteindelijk weggegaan.

Op deze tafel na is mijn homestudio nu ook helemaal verkocht, Rutger heeft gisteren de Kurzweil opgehaald, veel plezier ervan! Wie maakt me los?

Gilles

Had weer een koper, heeft net afgebeld...

Mensen, zo veel geld is dit toch niet voor een bijna nieuwe mixer (bijna eenderdevan de nieuwprijs en in echt perfecte staat, zit nog geen krasje op het hele pannel!)

Dus, alsnog te koop, 1500 euro :))

Laatste prijsverlaging dan maar...

1400 euro :)))

eenmaal andermaal?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back