MC-09 te koop gevraagd

Status
Please reply by conversation.

Psykiatrisk

Ivo Hartman
Heej allen,

Ik heb zaterdag een Roland MC-09 besteld bij Feedback, krijg ik een mooi e-mailtje terug die hier op neer kwam: We hebben em niet meer, en dat blijft zo.. Dus, Heeft iemand er 1 te koop of weet iemand er 1 te koop te staan?? Misschien een winkel waar ze em hebben voor rond de €200,- (Feedback prijs)?

Alvast bedankt..

Groeten, Ivo!

Hijs nog niet op slot.. Maar ik heb vandaag m'n MC-09 opgehaald op het postkantoor.. Een tijdje mee zitten spelen.. Werkwijze is ff nieuw voor mij, maar ik vind het echt een vet apparaat tot nu toe.. :D

Ik wil Sly Dog ff bedanken voor de fijne afhandeling! Kom je nog een keer botsbotsbotsbots maken?? :D

Groeten, Ivo!

Origineel geplaatst door teknoudontknow

Kom je nog een keer botsbotsbotsbots maken?? :D

Groeten, Ivo!

Ik zal maar niet neertypen op dit propere forum wat er dan in mijn kinky mind gebeurd bij het lezen van deze uitingen
:bekdicht:

:D

(ps, teknoudontknow , laat ons eens een kort mp3 tje horen van wat je er mee uitvreet!!!
/me is nieuwsgierig :) )

Ik wou eerst vragen of ie wou komen knallen.. Maar dat is helemaal zoiets.. :P Ik kon ff geen betere omschrijving vinden dan botsbotsbotsbots.. :biertje:

Als ik em wat beter ken zal ik wel een mp3'tje posten!

Knallen gaan we zeker nog wel een keer!!!!*D
Tzuiden is voor mij natuurlijk ook een hele happening als Fries manneke zijnde:D
Kmoet dus spoedig maar es langskomen...

Ben blij dat je dr tevreden over bent.

Status
Please reply by conversation.
Back