midi-gitaar ?

Status
Please reply by conversation.

Imipolex

switchboard operator
Ik zoek zo'n casio midi-gitaar of midi-interface (pick-up plus converter) voor gitaar...

Geen Kaas! (Vrij naar Dorus)

Geen Kaas! (Vrij naar Dorus)

Imi...,

'k Heb geen Casio-gitaar voor je.

Wel een aardig linkje:

One-man-band

Die gozer is wel een beetje een huilebalk, maar de informatie kan wel aardig zijn.
Succes.

plaatje

Attachments

• 5274016.jpg
    5274016.jpg
    28,5 KB · Bekeken: 61
Heb je je hobbies afgezworen?

Heb je je hobbies afgezworen?

Of ben je aan 't sparen voor een tripje met de volgende Sojoez, Space Robot?

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
ik heb een Roland GR30 met element voor 350

jamaar ik zoek dus een midi-gitaar, geen gitaar-synthesizer, op een gitaar speel je gewoon anders dan op een keyboard, om sequences in te spelen... Ik speel beter gitaar dan toetsen, zie je. Wat ik nu vaak doe is een stukkie gitaar uiteenrafelen en op toetsen inspelen, maar dat is wel een gedoe. Dus toen dacht ik...

Volgens mij zendt dat ding van Space Robot ook MIDI uit. Dan ben je dus wel relatief duur uit als het je alleen dáár om gaat. Los daarvan is het "voor den opregten guitaarliefhebber" een absoluut hebbedingetje.

Re: Heb je je hobbies afgezworen?

Re: Heb je je hobbies afgezworen?

Origineel geplaatst door pjeut
Of ben je aan 't sparen voor een tripje met de volgende Sojoez, Space Robot?

ben wat spu er aan t uitgooien omdat t gewoon een ziekte is. ja ik ben ook erg synth-ziek !!!!!!!!!!:duivels: ik heb zoveel zooi wat ik nauwelijks gebruik, maar vind t ook allemaal even mooi. 8D

Lexicon

Lexicon

Hey Space Robot, was jij ook niet diegene met een lexicon FX-apparaat te koop? "K had er wel oren naar maar hij 't is me teveel geld (dus zeker niet te duur). Ik ga voor de Digitech dsp 128 van social narcotic, EUR. 75,-.

sorry , 'k had me niet netjes afgemeld.

Re: Lexicon

Re: Lexicon

Origineel geplaatst door pjeut
Hey Space Robot, was jij ook niet diegene met een lexicon FX-apparaat te koop? "K had er wel oren naar maar hij 't is me teveel geld (dus zeker niet te duur). Ik ga voor de Digitech dsp 128 van social narcotic, EUR. 75,-.

sorry , 'k had me niet netjes afgemeld.

nee was ik niet, je moet bij een ander zijn :D :D :D

Hallo?
volgens mij dwalen we af. Maar in ieder geval bedankt voor de tips en info.

Re: midi-gitaar ?

Origineel geplaatst door Imipolex
Ik zoek zo'n casio midi-gitaar of midi-interface (pick-up plus converter) voor gitaar...

dit is meteen een midi-interface met pick-up voor op je gitaar. je kan er ook ander synths en modules mee aansturen.

Ik heb een midi gitaar. Casio.

Als je interesse hebt laat het dan maar weten.
Ik heb een paar foto's ervan gemaakt die kan ik per e-mail toesturen.

Jan

Midge Ure speelde toch veel met midi gitaren in ultravox?
'echt ik hoor geluiden op Vienna waar ik echt van moet weten hoe het werkt

Status
Please reply by conversation.
Back