• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Quik Lok Z 726 + accessoires

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rhy

Ouwe rot
Stevige standaard voor de zwaardere MIDI sets of homestudio setups die het liefst moeten blijven staan. Ideaal voor stage piano's en grotere keyboards (heeft een Yamaha P200 + Korg Triton opgestaan). Stevig, in hoogte verstelbaar en inclusief accessoires dus (voor montage van 2 klavieren).

goed gelijkende foto:
QLKZ726L.jpg

(ik heb iets ouder model met niet kantelbare voeten voor 2de klavier)

100 euro vaste prijs (De versie bij Feedback is zonder accessoires.)
gelieve op te halen in Enschede

*bump*

woeiiii *schop*

Iedereen die zoveel geld investeerd in mooie synthesizers (Karma, S90, Fantom, etc.) en geen behoefte aan super robuuste (en niet zware) dubbele standaard?

Hmm, naja ik heb er niets meer aan omdat mijn 4 klaviers Roland op mijn bureau past. Wie kan ik voor 100 euro verblijden met deze standaard waar ik zelf veel plezier van gehad heb?

staat echt in de weg

t.e.a.b. !

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back