Catscan verlaat Third Movement

dj.wexx

Stamgast
Leaving the nest
Unfortunately, as of April 2004, Dj Catscan and X-ess have decided to leave Third Movement to pursue new careers. Bart Kok was responsible for some excellent releases on the Catscan LTD label and we wish him good luck in his future projects. The Third Movement has new projects coming up with loads of newly signed artists.

Bron: www.thirdmovement.nl

Wat is er aan de hand Bart?
Zit me al een tijdje te verheugen op Catscan Ltd 006 en deze nummers (waarvan enkele waarschijnlijk op Ltd6 hadden moeten komen)

Catscan ft. Deimos - Enough chocolate
Catscan - Face Of The Deep
Catscan - Only 909
Catscan - Mindful Candy
Catscan - End Of Tomorrow
Catscan - Restore Respect
Catscan & X-Ess - Sounds Of Succubus

Dit vertrek komt, in ieder geval voor mij, erg plotseling, zeker omdat Bart Ʃn Martijn allebei tegelijk weggaan en ook Korsakoff ineens uit de artist-sectie van de site gehaald is, terwijl ik altijd dacht dat die nummers door Promo gemaakt werden (korsakoff - sebastiaan hoff, terwijl je het eigenlijk schrijft als Korsakov).

Erg jammer dat er dus geen platen meer uitgebracht zullen worden op Catscan Ltd, waarop toch altijd wel een beetje geƫxperimenteerd kon worden, waar ik persoonlijk wel van hou, maar ik neem aan dat Catscan en X-Ess beiden wel onderdak zullen vinden bij Masters of Hardcore ofzo, waar de platen van Base Alert ook al uitgebracht werden.
Ik ben alleen zo bang dat de muziek van met name Catscan, wat meer Mainstream wordt, omdat er op MoH nauwelijks ruimte is voor een zooitje vage, experimentele tracks.

Benieuwd wat de rest hiervan denkt...

Ja, ik hoorde het nieuws al....

Ik sta d'r eigenlijk van te kijken, ik had het niet verwacht iig.

Hopelijk kan Catscan ons meer vertellen.:)

Ik hoorde al zoiets van Martijn M.....speelt al een tijdje geloof ik...

Dus Bart : Vertel ! Vertellllllllll !....:D

Origineel geplaatst door Sly Dog
Of gaan we (nog) meer de experimentele kant op?
Het blijft toch een 'brood-producer', dus nog meer experimenteren dan hij op TTM al deed zal lastig worden denk ik.
Alhoewel je het grote geld toch uit boekingen moet halen, denk ik niet dat 'ie alleen nog maar voor een klein clubje mensen muziek gaat zitten maken.
Het mainstreampubliek pikt dat ook niet denk ik...

Ik doel meer op dat ene techno-achtige nummer op die nieuwe Third Movement verzamelaar.
Titel is me ontschoten.

End of Tomorrow waarschijnlijk?
Van mij mag 'ie best meer nummers in die stijl maken, maar zoals ik al zei, het mainstream hardcorepubliek gaat eigenlijk niet echt voor dat soort muziek, dus dan zou hij z'n heil ergens anders moeten gaan zoeken (een Duits Techno-label bijvoorbeeld), maar ook dan krijg je weer scheve gezichten (waar je eigenlijk schijt aan zou moeten hebben)

Ach ik zie het gepeupel ook wel stuiteren op Ophidian dus.....sterker nog die tracks staan ook wel eens in van die Schranz mixen of hoe die harde techno ook heet.

Het kan ook aan mij liggen, maar zitten we hierop te wachten?
Kan dit niet prive blijven of zo. Of anders in de chat.

Laat ik het zo zeggen als het mij zou overkomen zou ik een draad als deze laten verwijderen.
Maar goed da's persoonlijk.

Origineel geplaatst door fuse
Het kan ook aan mij liggen, maar zitten we hierop te wachten?
Kan dit niet prive blijven of zo. Of anders in de chat.

Laat ik het zo zeggen als het mij zou overkomen zou ik een draad als deze laten verwijderen.
Maar goed da's persoonlijk.
ach, het nieuws staat al openbaar op de website van third movement, dus zo privƩ is 't al niet en als catscan geen zin heeft om hier te reageren dan is 'ie ook niet verplicht om dat te doen toch?

..........................................
Hallo allemaal:)

Ok Catscan ltd.6 komt gewoon uit maar niet meer bij Thirdmovement en ook niet bij MoH....
Vette hoes wordt het overgens:)

En ik zal altijd muziek blijven maken wat ik leuk vind......dus vage tracks of alla mindfull candy zal ik altijd maken....
En als ik meer geld wil verdienen in de hardcore had ik wel britney spears gesampled..... you got the point? ;)

Origineel geplaatst door Catscan
Ok Catscan ltd.6 komt gewoon uit maar niet meer bij Thirdmovement en ook niet bij MoH....
de grote vraag is: waar dan wel :duivels:

stiekem hoop ik dat je een eigen label op gaat richten, een kwaliteitshardcorelabel kunnen we wel gebruiken hier in Nederland want naar mijn idee is de spoeling erg dun

Origineel geplaatst door Nightstorm
de grote vraag is: waar dan wel :duivels:

stiekem hoop ik dat je een eigen label op gaat richten, een kwaliteitshardcorelabel kunnen we wel gebruiken hier in Nederland want naar mijn idee is de spoeling erg dun

Het wordt ook een eigen label......

Origineel geplaatst door Catscan
Het wordt ook een eigen label......
En wij kunnen gewoon dingen opsturen neem ik aan? ;)

Echt goed nieuws dit!:halleluja

Ik neem aan dat Catscan Ltd gewoon volledig door jou wordt meegenomen naar je nieuwe label?
Worden alle Ltd's dan misschien ook nog opnieuw uitgebracht, of niet?
Want ik heb Ltd 002 gemist;{ (met Perfect Illusion als het goed is toch?)

YAHOOOOOEEEEEEEE :biertje: :biertje: :biertje:

Eindelijk feest!!!!

het beste met je label man dat kan de scene wel gebruiken!

top!! :okdan:

Back