Vintage spulletjes te koop

Is al vaker besproken op het Forum. Mooi onderhouden en gereviseerd spul, alleen rete-duur!
Ze krijgen binnenkort zelfs een Synthacon binnen?!:{

Re: Re: Vintage spulletjes te koop

Re: Re: Vintage spulletjes te koop

Origineel geplaatst door analogicbear

Die gasten hebben zekertjes lekkere shit te koop net als die Japanners.

Het bekende linkje maar weer http://www.analogjapan.com/index.html

Heb je wel eens besteld daar dan?
En ook afgeleverd gekregen?
Ik heb destijds naar een tr808 en vc10 geinformeerd en aangegeven dat ik ze wou kopen, maar na een mailtje nooit meer wat vernomen van deze dudes/dudettes.

Het kan wel mooi zijn zo`n website met oude analoge gear, maar als het niet leverbaar is heb je erg weinig aan.

Die Link van Leo: Mooi spul daarzo (odyssee en jupiter 8 mooie bakken idd)

Re: Re: Re: Vintage spulletjes te koop

Re: Re: Re: Vintage spulletjes te koop

Origineel geplaatst door Septic
Heb je wel eens besteld daar dan?
En ook afgeleverd gekregen?

Nee ik heb daar nog nooit wat bestelt, Maar het zal wel mooi zijn als je hier in Nederland zo iets zou hebben met een ruim aanbod aan vintage gear.

Dit is echt mijn favo synthwebshop...
Er schijnen meer mensen van dit forum hier spullen vandaan hebben gekocht en allemaal in mint conditie....

Jij toch ook cisco?

Duur maar wel erg mooi allemaal!
Je weet zeker als je daar een synth koopt dat hij in nieuw staat is.

Mijn spullen zijn ook gerestaureerd en gepoetst. Ik ga nu ook in PONDEN rekenen :duivels:

Honey, we're rich...

Origineel geplaatst door P-Five
Mijn spullen zijn ook gerestaureerd en gepoetst. Ik ga nu ook in PONDEN rekenen :duivels:

Honey, we're rich...

Met jouw spullen ben je ook in euro's rich.

Origineel geplaatst door Leo
Met jouw spullen ben je ook in euro's rich.

Look who's talking...

Ben je je mini al kwijt, Leo... [Zeikmode]...
Ruilen voor een Vocoder*... [Dubbele Zeikmode]

*Roland SVC350... [Driedubbele Zeikmode]

haha
maar het is toch zo???
en bij valt het wel mee hoor, zeker als je het vergelijkt moet die berg van jou.

gearlist? ok: 3 minimoog 2 moog parametric eq sonic6 2 maq16/3 odyssey moog phaser mf104 mutron III mutron phasor II drumtraks tr808 kapotte prophet5

haha
maar het is toch zo???
en bij valt het wel mee hoor, zeker als je het vergelijkt moet die berg van jou.

gearlist? ok: 3 minimoog 2 moog parametric eq sonic6 2 maq16/3 odyssey moog phaser mf104 mutron III mutron phasor II drumtraks tr808 kapotte prophet5

Leo, zo weinig spullen? Wat is er met je aan de hand...

Heb je nog ergens een Polypedal liggen, toevallig?

Ieder zijn ding... Respect!

haha zie je wel. had je niet gedacht hè.

het is meer en meer dan genoeg om veel plezier mee te maken. en ik kan het me niet permitteren om meer te hebben, het moet gewoon een beetje zelf-financiërend zijn en passen.

ik ben een uitprobeerder en een would-be-muzikant (let op het would-be hè!), geen verzamelaar...

overigens zijn dit wel de spulletjes waar ik al vaker op teruggekomen ben en die toch wel de sound/feel hebben die mij het meest bevalt.

Ik vind die Synthi mooier!;)

Attachments

• emsaks.jpg
    emsaks.jpg
    36,9 KB · Bekeken: 121
een vent in vrouwe kleren......ik wil alleen de synthi

Ik las laatst dat je 2 mini's had en er 1 weg wilde doen.
In plaats daarvan heb je er toch maar 1 bijgekocht?:dubbel:

gr. Tom

Leo is niet de enige 'GEK' op dit forum.

Ik stel mijzelf even voor: P-Five - GEK

Waarom? Hierom:

4x Korg MS50
2x Synthex
2x 4-voice
2x Jupiter 8
2x MS20
...

Laat dit een waarschuwing zijn. Het verzamelen van synths is een gevaarlijke hobby.

DOE HET NIET...

....en dan vertellen we er nog niet eens bij hoe het 'opgesteld staat' bij p-five! (moet ineens aan dat plaatje van die japanse winkel denken, dat onlangs ergens op het forum stond...)

Back