Vintage spulletjes te koop

Origineel geplaatst door P-Five
Leo is niet de enige 'GEK' op dit forum.

Ik stel mijzelf even voor: P-Five - GEK

Waarom? Hierom:

4x Korg MS50
2x Synthex
2x 4-voice
2x Jupiter 8
2x MS20
...

Laat dit een waarschuwing zijn. Het verzamelen van synths is een gevaarlijke hobby.

DOE HET NIET...
Een extra waarschuwing, ga niet op bezoek bij P-Five.. Het heeft mij maanden gekost om fatsoenlijk te kunnen slapen!

p.s. Dat meisje ken ik, dus ff netjes houden aub.

Ik heb johnny nog een keer bezocht in het rusthuis waar hij was opgenomen. Zelfs dat was teveel voor hem...

Ik ben bezig mijn zolder te herinrichten. Alles netjes op standaards en aangesloten. Je kunt bij mij een weekje analoog boeken voor Euro 1045,- (op basis van logies en ontbijt). Mag je een week lang overal mee spelen :)

Ik heb johnny nog een keer bezocht in het rusthuis waar hij was opgenomen. Zelfs dat was teveel voor hem...

Ik ben bezig mijn zolder te herinrichten. Alles netjes op standaards en aangesloten. Je kunt bij mij een weekje analoog boeken voor Euro 1045,- (op basis van logies en ontbijt). Mag je een week lang overal mee spelen :)
Serieus? Die Fenix in combinatie met verschillende system 100s en verschillende Oberheim 4 voices, alle MS korgs..... en een .... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh...

Weg nachtrust...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Serieus? Die Fenix in combinatie met verschillende system 100s en verschillende Oberheim 4 voices, alle MS korgs..... en een .... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh...

Weg nachtrust...

Rustig aan, Johnny. Let go... Let go... Jij hebt een knuffel verdiend :)

Rustig aan, Johnny. Let go... Let go... Jij hebt een knuffel verdiend :)
:)

Volgens mij is P-Five het levende bewijs van 'je hebt pas veel synths als'. ;)

Maar de prijzen van deze synths is toch zo hoog omdat ze altijd gerestaureerd worden en ze ook garantie moeten geven toch?

Trouwens die moog system 39 modular ziet er wel erg netjes uit.

Origineel geplaatst door fuse
Volgens mij is P-Five het levende bewijs van 'je hebt pas veel synths als'. ;)

Maar de prijzen van deze synths is toch zo hoog omdat ze altijd gerestaureerd worden en ze ook garantie moeten geven toch?

Trouwens die moog system 39 modular ziet er wel erg netjes uit.

Synths worden gerepareerd want je kunt je als 'winkel' niet permiteren dat je kapotte spullen verkoopt. Dat men garantie geeft is normaal. Restauratie is een ander verhaal. Volgens mij doen ze dat alleen in Engeland, maar zeg nou zelf: als je mag kiezen tussen een 'normale' nette en goed functionerende Minimoog voor Euro 2000 of een Mini waarvan alle pots zijn vervangen, met een nieuwe kast van tropisch hardhoud, enz. voor Euro 3500. Welke neem je dan?

Ik heb even met de gedachte gespeeld om de kast van mijn PS3100 te vernieuwen maar spaanplaat met fineer heeft wel iets... :)

[B4x Korg MS50
2x Synthex
2x 4-voice
2x Jupiter 8
2x MS20
Laat dit een waarschuwing zijn. Het verzamelen van synths is een gevaarlijke hobby.
DOE HET NIET... [/B]

...waarom verkoop je dan niet iets wat je dubbel hebt aan andere synth-enthousiasten zodat die ook iets moois hebben staan wat ze graag zouden willen hebben of gun je ze dat niet ??:confused:

Origineel geplaatst door Bass
...waarom verkoop je dan niet iets wat je dubbel hebt aan andere synth-enthousiasten zodat die ook iets moois hebben staan wat ze graag zouden willen hebben of gun je ze dat niet ??:confused:

Ik heb verlatingsangst... :(

Dit is niet persoonlijk hoor P Five alleen wel een beetje aso...

Ik weet nog dat ik een tijdje geleden een Synthex graag wou kopen maar toen kwam er weer zo'n verzamel-aso
:kont: die hem voor mijn neus wegkaapte en hij had er al 1 !! :duivels: :r

Er zijn meer mensen die geld (met moeite) opzij zetten om iets moois te kunnen kopen na lang zoeken en dan komen types die op een of andere manier die dingen weer eerder wegkapen en vaak synths gewoon al dubbel of meer hebben !! :duivels:

Bovendien...

Ik heb enkele maanden geleden een aantal spullen hier te koop aangeboden. Ik heb toen alleen een Matrix1000 kunnen verkopen. De rest heb ik bij gebrek aan belangstelling maar gehouden.

Dit is niet persoonlijk hoor P Five alleen wel een beetje aso...

Ik weet nog dat ik een tijdje geleden een Synthex graag wou kopen maar toen kwam er weer zo'n verzamel-aso
:kont: die hem voor mijn neus wegkaapte en hij had er al 1 !! :duivels: :r

Er zijn meer mensen die geld (met moeite) opzij zetten om iets moois te kunnen kopen na lang zoeken en dan komen types zoals jij die op een of andere manier die dingen weer eerder wegkapen en vaak synths gewoon al dubbel of meer hebben !! :duivels:

Ik heb ook enkele maanden geleden een Synthex te koop aangeboden omdat ik die dubbel heb. Toen heeft alleen THM gereageerd... Bovendien komen mijn Synthexen uit Duitsland. Eén heb ik via internet gekocht en de andere via een kennis waarvan ik een Synton Syrinx had gekocht.

Dus van die Synthex die jij bent misglopen: IT WASN'T ME...

Maar daar zat geen van je dubbele jupiter-8, synthex, 4-voice of Ms20 bij volgens mij..........:D

groot gelijk trouwens.

Origineel geplaatst door dekzster
Maar daar zat geen van je dubbele jupiter-8, synthex, 4-voice of Ms20 bij volgens mij..........:D

groot gelijk trouwens.

Geen Jupiter 8, daar heb je gelijk in. Wel de 4-voice en de Korg MS20.
De Synthex heb ik daarna proberen te verkopen maar dat is toen niet doorgegaan.

Nog even voor de duidelijkheid: ik handel niet in die dingen! Als ik iets te koop aanbied dan kun je ervan uitgaan dat ik geld nodig heb.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=21529
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=19335

Ik heb ook enkele maanden geleden een Synthex te koop aangeboden omdat ik die dubbel heb. Toen heeft alleen THM gereageerd... Bovendien komen mijn Synthexen uit Duitsland. Eén heb ik via internet gekocht en de andere via een kennis waarvan ik een Synton Syrinx had gekocht.

Dus van die Synthex die jij bent misglopen: IT WASN'T ME...

Jij bent vast een toffe peer :)
en dit is NIET persoonlijk maar ik weet niet of verzamelaars erop uit zijn om anderen mooie synths te misgunnen of dat ze gewoon egoistisch zijn ....

Jij bent vast een toffe peer :)
en dit is NIET persoonlijk maar ik weet niet of verzamelaars erop uit zijn om anderen mooie synths te misgunnen of dat ze gewoon egoistisch zijn ....

De meeste spullen die ik dubbel heb zijn mij persoonlijk aangeboden door mensen die ik (via internet) heb leren kennen. En vaak alleen omdat men mij kent en mij die spullen gunt. Ik bén een toffe peer. Een beetje vreemd maar wel tof. Ze zijn niet via Ebay of iets dergelijks aangeboden en ik heb er ook gewoon voor moeten betalen.

Als ik een synth die ik nog niet heb voor jouw neus wegkaap, is dat dan ook egoistisch?

Aha, sorry P-five, dat was ik blijkbaar toch weer vergeten.

Attachments

• dia1.jpg
    dia1.jpg
    30,7 KB · Bekeken: 122
niet zeuren tegen p-five. als je iets graag wilt, gewoon zoeken en je best doen. en als het moet, meteen in de auto springen. je wil iets of je wil het niet.
mooie spulletjes binnenhalen betekent soms of vaak risico nemen met de post, rood staan, heel veel zoeken, geluk hebben, kilometers maken, enz...
of je laat een ander dat voor je doen, en dan mag je diep in de portemonnee, zoals bv bij music house. en ach, de een doet het een, en de ander het ander. toch?!

Back