Vintage spulletjes te koop

[offtopic]

Grafisch Ontwerper...

En verder: NOYB

:mega:

Geen kwaad woord over P-Five. Hij is top!

Origineel geplaatst door Leo
mooie spulletjes binnenhalen betekent soms of vaak risico nemen met de post, rood staan, heel veel zoeken, geluk hebben, kilometers maken, enz...

En verder is het als Leo zegt. Je moet er achteraan zitten of heel veel geluk hebben. En overdag gewoon keihard werken voor je geld... en het dan meteen weer uitgeven aan Synthjes...

Het verhaal achter de MS50:
Ik kocht een MS50 voor veel geld met de mededeling "die kom je nooit meer tegen". Nu is dat heel gevaarlijk om tegen mij te zeggen :) Via Ebay.com kwam ik in contact met een jongen die een MS50 aanbood. Ik heb die veiling gewonnen voor weinig (relatief gezien). Na wat heen-en-weer-gemail vertelde hij dat hij nóg een MS50 te koop had. Of ik interesse had en ja, dat had ik wel. Na een half jaar bood hij mij er nog één aan :mega:
Tel op je winst: 4x Korg MS50

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Geen kwaad woord over P-Five. Hij is top!

Dank je Johnny, ik houd ook van jou :r

Respect...

Volledig eens met Johhny.
P-Five is een man van zijn woord (en die worden steeds zeldzamer). :biertje:

Je bedoelt-five spreekt steeds minder woorden....................:bekdicht: :bekdicht: :bekdicht: :bekdicht:

Origineel geplaatst door dekzster
Je bedoelt-five spreekt steeds minder woorden....................:bekdicht: :bekdicht: :bekdicht: :bekdicht:

:confused:

was een WOORD grapje...............

Attachments

• dia1.jpg
    dia1.jpg
    26,4 KB · Bekeken: 126
Snap ik toch... [mijn funny-mode staat op dit moment uit]...

Ah ah... :Z

Om elk misverstand te vermijden: ik had het dus wel degelijk over het type mensen (niet over de woorden) - maar dat heeft P-Five wel degelijk begrepen.

btw P-Five: welk soort grafisch ontwerp als ik zo indiscreet mag wezen ? webdesign ?

Origineel geplaatst door THM
Ah ah... :Z

Om elk misverstand te vermijden: ik had het dus wel degelijk over het type mensen (niet over de woorden) - maar dat heeft P-Five wel degelijk begrepen.

btw P-Five: welk soort grafisch ontwerp als ik zo indiscreet mag wezen ? webdesign ?

Folders, brochures, huisstijlen, jaarverslagen, personeelsbladen enz. En af en toe een website... ;-)

Back