hoi!

haas

Ingeburgerd
Nou ik zal mezelf ook maar even voorstellen hier.
Ik ben hAAs uit Eindhoven. Ik ben 18 jaren jong en een liefhebber van progressive rock. Ik speel/componeer al een 12 jaar piano, en ik wilde eens wat nieuws. Dan kom je dus snel uit bij een synthesizer. Daarom kwam ik hier uit, want hier zijn natuurlijk alle synthesizerexperts van Nederland verzameld ;).
Ik hoop hier veel te kunnen leren en alvast bedankt voor alle hulp!

owjah, ik studeer business studies aan de universiteit van Tilburg, alwaar ik ook topsportstudent ben omdat ik fanatiek wielrenner ben. Verder ben ik vrijgezel en ga ik 14 juni naar het arrow rock festival en 15 juni naar het concert van Yes in Antwerpen (vaarwel studiefinanciering:D)

Ola!

Veel plezier hierzo!

hoidiehoi!

gegroet en welgekomen hierzo :)

je bent ook al lang met muziek bezig om nog zo jong te zijn... al wat van tracks
neer gezet? en zo ja ergens te beluisteren?

anyways, have fun, op het forum en bij yes :okdan:

greetz

cloudy

:doei:

Welkom!
Brabo en progrocker... Wat wil een mens nog meer? :biertje:

Veel plezier hier, ben benieuwd naar je muziek!

haas.jpg

welkom mede eindhovenaar!!!! :D

:D haha..

Ik heb al meerdere dingen gemaakt qua muziek, maar dat is allemaal niet zo geweldig hoor :D is een beetje populaire muziek/klassieke muziek. Daarom wil ik dus ook een synth kopen zodat ik de door mij zo gewaardeerde progrock kan gaan maken. Want al heb ik thuis nog zo'n dikke vleugel staan, daar komt geen echte progrock uit ;)

nou... "worn down piano", anyone? Of mag ik dat geen progrock noemen? :engel:
Qua songwriting zit ik toch nog altijd liever achter een piano dan aan een synth. (arrangeren is dan natuurlijk wel een tweede, dan komen de synths aan bod.)

Nah, Worn Down Piano is geen prog; Music van John Miles toch ook niet? (als dat wel zo is dan ben ik blijkbaar toch geen proghead... ;) )

Uhm, waar ging het ook al weer over...

Oh ja: Welkom! :dj:

Origineel geplaatst door Cheimoon
Nah, Worn Down Piano is geen prog; Music van John Miles toch ook niet? (als dat wel zo is dan ben ik blijkbaar toch geen proghead... ;) )

Nou vooruit dan, progpop? :D

(en vanaf nu zal ik nooooooit meer off-topic gaan, mod! eerlijk waar! :engel: )

Origineel geplaatst door 6 trak
welkom :kont: erm... wat een rare haas smiley... deze is maar half... k'zie geen snorharen, ogen of oren...!?

Dat is een smiley van een poppetje dat met dichte ogen zijn wangen volblaast.

En welkom

NOu dan ga ik bij deze maar meteen jullie hulp vragen :D
Als je wil helpen ga dan naar www.synthforum.nl > Synth Hardware > Synths en Modules > karma versus triton --> help!
dank! :halleluja

Welkom!!
rabbit.jpg

Back