wie heeft er een TR909 te koop

Status
Please reply by conversation.

matrixxx

Ouwe rot
ik wil er toch maar weer eens een uitproberen

serie nr hoger dan 426700
moet er netjes uitzien
alles moet werken
en ik wil er geen 200km voor rijden (ik zit in noordholland)

pb of mail je aanbod maar

Die van Catscan heeft volgens mij een laag serienr.?! Wel een leuke prijs?! 950,-

matrixxx> Ik zelf heb twee 909's (die ik niet verkoop!;) ) met zowel een laag als een hoog serienr.
Maar vindt die 909 met het lage serienr. toch nog steeds dikker klinken! Veel lager en wat minder snel en kort?!
Mijn smaak! :)

Succes!

Waarom biedt je niet eens mee op de Amerikaanse Ebay?! Ik heb daar mijn 909 vandaan! Werkelijk waar helemaal nieuw in doos! (Zie "Studio annex crib V" foto's) Voor maar $600,-!!! Dat was toen ongeveer 519 euro!!! :confused:

Origineel geplaatst door Catscan
Ja alleen de BD is door MH gemodificeerd naar een hoor serie nr.

Cisco hoor jij nog meer verschillen in de serie nr's?

Echt wel! Erg veel verschil! Ik vind de 909 met een laag serienr. veel helderder en cleaner klinken! De 909 met een hoog serienr. (mijne heeft 1 van de allerlaatste nummers?!) klinkt wat aggresiever, sneller, korter?! Moeilijk uit te leggen?! Ik vind 'em wat meer "Techno" klinken?! En de lage serienrs. wat meer "House":confused:
Klinkt misschien stom? Maar je moet ze eens naast elkaar horen! Een wereld van verschil voor het precieze oor! :)

volgens mij klinkt elke 909 net ff iets anders
de mods kan ik er zelf wel in zetten of weer veranderen naar het oude serie nr dat is geen probleem
ik heb dus liever een latere versie zodat ik het terug kan modificeren en wel gebruik kan maken van de laatste eprom versie
het maakt eigenlijk ook niets uit want ik heb nog ergens de laatste eprom verise liggen voor de 909
en cisco ik heb catscan al benaderd allen lijk ik net te laat te komen dus hopen dat die voorlopige koper afzegt dan kan ik hem halen (lekker dicht bij 10 minuten rijden)

ik ben voorzien van een tr 909 dus deze draad kan dicht

bedankt voor de reakties:slotje: :slotje: :slotje: :slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back