Ensoniq DP4(+)

Status
Please reply by conversation.
Weet er geen te staan, maar zorg dat je deze bak in huis krijgt! Echt een top fx bak, heb hem nu een week of 3 en beschouw hem beter dan de mpx550.

Als ik ze zie, is de vraagprijs €375,-. Doe dat eens +/- €25,- en je hebt imho een marktconformeprijs.

of voor 250 euro heb je een DP/2...die betere en meer algoritmes heeft en dubbel zoveel geheugenplaatsen...

kep beide gehad ( DP/2 en DP/4 ) en moet toch zeggen dat de DP/2 echt meer mogelijkheden heeft....meer functies in de algoritmes en meer algoritmes,vooral combi's...

Zonder dat ik hierover heen en weer wil lullen omdat we die dingen alle2 kwijt willen:
dat zou ik ook zeggen.

Alleen is de DP4 wel 4x een FX processor en heeft ie wat meer draaiknopjes enzo.

Als je niet veel geld wilt uitgeven dan is de DP2 interessant, dat is duidelijk. Alleen kan je met de DP4 wat gekker doen omdat je 4 individuele FX processors kan combineren.

Ik wil dat ding eigenlijk niet kwijt, maar ik moet de blauwe enveloppen brigade betalen, dus dan moet je wat...

Origineel geplaatst door n0_key
Zonder dat ik hierover heen en weer wil lullen omdat we die dingen alle2 kwijt willen:
dat zou ik ook zeggen.

Alleen is de DP4 wel 4x een FX processor en heeft ie wat meer draaiknopjes enzo.

Als je niet veel geld wilt uitgeven dan is de DP2 interessant, dat is duidelijk. Alleen kan je met de DP4 wat gekker doen omdat je 4 individuele FX processors kan combineren.

Ik wil dat ding eigenlijk niet kwijt, maar ik moet de blauwe enveloppen brigade betalen, dus dan moet je wat...

Jij hebt het geld harder nodig als ik geloof ik....dus geen probleem hoor...:biertje:

Maar ik vind het alleen jammer dat die DP/4 zo gehyped wordt op dit forum,terwijl de DP/2 een nieuwere en verbeterde versie is van de DP/4.....de DP/2 is eigenlijk een halve DP/4+ dus...

Overigens heeft de 2 net zo weinig knoppen als de 4....;).....heb zelf de DP/4 weggedaan omdat ie me tegenviel na jarenlang gebruik hebben gemaakt van de DP/2,er miste dan gewoon teveel functies en algoritmes,die ik toevallig veel gebruikte...

Het zijn overigens qua klank wel dezelfde bakken....geen sterke reverbs,wel veel bruikbare (muzikale) vreemde fx...

Status
Please reply by conversation.
Back