Hallo beste knoppendraaiers en andere synthfreaks,
ik heb me al een paar weken geleden aangemeld op dit forum en vind het nu ook wel eens tijd om mezelf eens behoorlijk voor te stellen.
Ik ben 26 jaar, chemicus van beroep en ben eigenlijk al best een tijdje met synthesizers bezig. Na mijn studie, een lperiode waarin ik geen cent te makken had en ergo me geen leuke gear kon veroorloven, ben ik nu al weer een tijdje bezig om langzaam mijn studiootje op te bouwen. Op het moment ziet het er zo uit:
Waldorf microQ, Emu Proteus 2000 + X-lead expansion, Ensoniq SQ-1+ (tegenwoordig vooral masterkeyboard
), Behringer MX1604A, ESI Miditerminal 4140, M4U, Waveterminal en nEar05 monitors (en Cubase nog).
Misschien niet veel vergeleken met sommigen alhier aanwezig, maar ik heb er toch veel plezier van. Op het moment ontbreekt het me nog een beetje aan tijd om echt weer muziek te gaan maken. Ik zal ten eerste weer eens de boel gaan opbouwen, nu ik weer terug ben in Nederland (heb 2,5 jaar in Duitsland gewoond). Ik hoop t.z.t. dan ook eens te laten horen waar ik mee bezig ben. Mijn smaak in electronische muziek is vrij breed. Alles van Jean-Michel Jarre tot bv. Orbital en Future Sound of London, maar ik luister ook graag naar goede trance.
Ik kan in ieder geval al zeggen dat het me best bevalt hier op het forum, en ik denk dat ik best nog een hoop kan leren van mensen hier die duidelijk een stuk professioneler bezig zijn met muziek dan ik
Ik zie jullie op het forum en zal (als ik iets zinnigs te melden heb) me wellicht ook eens in de discussies mengen!
ik heb me al een paar weken geleden aangemeld op dit forum en vind het nu ook wel eens tijd om mezelf eens behoorlijk voor te stellen.
Ik ben 26 jaar, chemicus van beroep en ben eigenlijk al best een tijdje met synthesizers bezig. Na mijn studie, een lperiode waarin ik geen cent te makken had en ergo me geen leuke gear kon veroorloven, ben ik nu al weer een tijdje bezig om langzaam mijn studiootje op te bouwen. Op het moment ziet het er zo uit:
Waldorf microQ, Emu Proteus 2000 + X-lead expansion, Ensoniq SQ-1+ (tegenwoordig vooral masterkeyboard
), Behringer MX1604A, ESI Miditerminal 4140, M4U, Waveterminal en nEar05 monitors (en Cubase nog).Misschien niet veel vergeleken met sommigen alhier aanwezig, maar ik heb er toch veel plezier van. Op het moment ontbreekt het me nog een beetje aan tijd om echt weer muziek te gaan maken. Ik zal ten eerste weer eens de boel gaan opbouwen, nu ik weer terug ben in Nederland (heb 2,5 jaar in Duitsland gewoond). Ik hoop t.z.t. dan ook eens te laten horen waar ik mee bezig ben. Mijn smaak in electronische muziek is vrij breed. Alles van Jean-Michel Jarre tot bv. Orbital en Future Sound of London, maar ik luister ook graag naar goede trance.
Ik kan in ieder geval al zeggen dat het me best bevalt hier op het forum, en ik denk dat ik best nog een hoop kan leren van mensen hier die duidelijk een stuk professioneler bezig zijn met muziek dan ik
Ik zie jullie op het forum en zal (als ik iets zinnigs te melden heb) me wellicht ook eens in de discussies mengen!
Welkom.