Hi there

nautic3l

Heerlijk!
Hallo mensen,

Ik ben Sander en ik speel gitaar en toetsen (nord modular) in een bandje. Verder ben ik veel bezig met muziek en alles daar om heen. Heb ook net een S2000 aangeschaft om mij te verdiepen in mogelijkheden van de samplekunst. Ben op deze site gekomen tijdens mijn zoektochten over de S2000 en kwam daarna regelmatig terug om dingen te checken en te lezen. Erg fijne site :) En wil voor onze nieuwe plaat de sampler gaan gebruiken, dus ik zal hier regelmatig straks domme vragen stellen w.t.b. samplers.

Wij maken alternatieve pop/rock maar dat is wel een hele flauwe omschrijving. Heel breed iig. Veel invloeden van oude jaren 70 bands zoals Beatles, King Crimson, Beach Boys, maar ook dingen zoals Motorpsycho, Radiohead, Wilco en ga nog maar ff door. Wij zijn wat betreft allesvreters. We hebben net onze debuut plaat uit gebracht. Je kan ons checken op www.taxitotheocean.com

Uiteraard mag je ook vragen stellen i.v.m. je Nord Modular want ook daarvoor ben je hier aan het juiste adres.

En natuurlijk welkom hier.

Welwelwelwelwelwelkkkkkkkkomkomkomkomkomkom :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje:
(zo, hier heb je alvast je eerste sample-tip)

kom wel hier!!!! :doei:

Hallo und willkommen zu diesem forum das beste forum in der ganzen welt!!

Hi e benvenuto a questa tribuna la tribuna migliore nel mondo intero!!

Hi e boa vinda a este forum o mais melhor forum no mundo inteiro!!

Hi и гостеприимсво к этому форуму самый лучший форум в всем мире!!

Hi y recepción a este foro el mejor foro del mundo entero!!

Γεια και υποδοχή σε αυτό το φόρουμ το καλύτερο φόρουμ σε ολόκληρο τον κόσμο!!

Bonjour et bienvenue à ce forum le meilleur forum au monde entier ! !

Hallo en welkom op dit forum het beste forum in de hele wereld !!

:doei:

greetings mortal :duivels:
welcome to our dome of geeks, freaks and gearsluts

enjoy your stay
}:|

-cloudy

ola!

Een gitarist en dan een nord modular ernaast. Niet meteen de eenvoudigste synth. Respect!
Veel plezier hierzo!

Back