• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nordlead 2x

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ensemble

Ouwe rot
Ok,

Zijn er lieden onder u die het zien zitten om de nieuwe 2x te ruilen met een 3.

Ik heb de 2x nu een maand of twee en voor wat betreft de bijbetaling moeten we even kijken wat redelijk is maar dat moet wel goed komen dunkt mij.

Ik ben overigens zwaar te spreken over de 2x maar kan nu een rack versie kopen waardoor ik straks zowel de 2x als de drie heb, als het lukt natuurlijk.

Let me know if you are interested?

:doei:

aangezien ik geen reactie krijg om te ruilen ga ik het over een andere boeg gooien..

Te Koop Nordlead 2X voor de niet te geloven maar toch waar prijs van euro 999,-.

Deze synth is nu ongeveer 3 maanden in mijn bezit, met aankoopbon van feedback en garantie!

Niet onderhandelen want vaste prijs.

:okdan:

hmmm, na 1 maand gewacht te hebben op een zeer geïnterreseerde koper is deze vandaag afgehaakt om persoonlijke redenen.
M.a.w. mijn 2x is weer beschikbaar. Ik wil ook wel ruilen tegen iets anders.

Laat maar horen of er interesse is in deze toch wel erg lekkere bak!

:doei:

Prachtig ding!

Prachtig ding!

Niemand?

Had hem allang kunnen verkopen als ik niet zo dom was geweest om het ding te reserveren voor iemand die dan na twee maanden, twee uur voor onze afspraak de deal cancelled!

Slecht gewoon.

Nou goed definitieve prijsverlaging naar € 950,-.

Verder ga ik niet.

:duivels:

index.htm

Plaatje8o)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back