Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Misschien begrijp je nu dat alle mensen dezelfde dingen anders ervaren...
Daar zit 't 'm in.
Een vriend van mij is dol op Rotterdam centrum, omdat het er zo gezellig is op straat.
Overal hoor je muziek, b.v. van die gezellige salsa uit een ghettoblaster, en er staan mensen lekker gezellig op straat enzo wat te dansen, och je moet 'm zien stralen als ie erover vertelt, hoe vrij iedereen er is.
Dat er op een gegeven moment dan wel een toerist in grote paniek en behoorlijk bloedend op hem af kwam om hulp te zoeken omdat ie net beroofd en in elkaar geslagen was... nah dat was een detail en mocht de pret niet drukken. Dat zou voor MIJ de belangrijkste sfeerbepalende gebeurtenis van de dag zijn geweest.
Heeft te maken met welke mate van prikkeling je hersenen optimaal (prettig) vinden, en hoe je dingen filtert. Nee, niet met EQ's.
Maar als ik hier te diep op in ga verwijzen de mods me dadelijk naar een ander forum dus dat doe ik dan maar niet.
Ik ga sowieso niet meer graag naar grote festivals.... mij te druk, onrustig, ongeregeld.
Maar als je die mate van prikkeling prettig vind is er geen betere tijdsbesteding.
Dus "damn opgefokt"... is ook subjectief.
Sommige mensen zullen het prettig vinden, eindelijk 's mensen om hun heen die lekker wakker, actief en prikkelend zijn.
Dusss..... ik zou zeggen ga erheen als het je leuk lijkt en blijf weg als het je niet leuk lijkt.