!!!! KOMENDE ACTIE : TC FireworX NIEUW voor € 999,- !!!!

ano260124

Gedeactiveerd account
Uit zeer goed geïnformeerde bron heb ik vernomen dat Feedback - Rotterdam binnenkort een zéér scherpe aanbieding gaat doen met de TC Electronics FireworX.

Dumpprijs(je): € 999,-* !!!!

Tja... dus je vakantiegeld besteden? Ik zou nog maar even wachten voor de zekerheid ;)

* Feedback kan zonder opgaaf van redenen een eventuele prijswijzing en/of wijziging actie(voorwaarden) doorvoeren. Hierover is geen correspondentie mogelijk, ook niet met ondergetekende.
Prijs onder voorbehoud. Beperkt aantal exemplaren.

Volgens mij wordt ie in Duitsland al een tijdje voor een dergelijk bedrag verkocht. In mijn ervaring vaak nog wat betrouwbaarder dan onze vrinden van Feedback, maar that's just me...

En dat istie dubbel en dwars waard ook....;)

Maar goed,ik heb er al 2....met bijbehorende PCM-kaarten...:D

Origineel geplaatst door n0_key
In mijn ervaring vaak nog wat betrouwbaarder dan onze vrinden van Feedback, maar that's just me...

Dat is dus de grootste bullshit, maar goed... zijn jouw woorden. :gaap:

Ook al is ie 999 ..... Dure effecten doos! Maar hij zal zn geld wel waard zijn.... Ik ken ze (nog) niet echt.
Ik zou er zelf geen 999 voor over hebben.

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Ook al is ie 999 ..... Dure effecten doos! Maar hij zal zn geld wel waard zijn.... Ik ken ze (nog) niet echt.
Ik zou er zelf geen 999 voor over hebben.

Ik wel....;)

Het is wel prettig om in 1 apparaat een Distortion,Gate en Reverb te hebben...om maar een optie te noemen...

Keb net ff wat info opgezocht over dit bakkie ....
En als ik het goed begrijp kan je effecten blijven stapelen totdat de chip t niet meer trekt en dat zegt ie: Maxed out ofzo?
Klinkt inderdaad wel cool....Als je 5 effecten kan stapelen is ie net zo duur als 5 verschillende single effecten bakken. En neemt minder ruimte in beslag :)
Maar ik houdt t toch nog maar ff bij mn goedkope behringer + VST plugins :)

Origineel geplaatst door D-mike-E
Dat is dus de grootste bullshit, maar goed... zijn jouw woorden. :gaap:
Kan je verwachten wanneer er dit soort verkapte reclame wordt neergeplemt, toch?

Er is al eens eerder wat geluter over geweest. Laat ik het dan zo zeggen, als Thomann een prijs naar buiten brengt en ik bestel, dan krijg ik dat binnen no-time binnen, is mijn ervaring. Feedback doet dat vaak anders, is mijn ervaring.

Ik kocht altijd alles bij Feedback, maar tegenwoordig zijn ze denk ik slachtoffer van hun eigen suc6, want de service is gewoon zielig. Ik bestel daarom liever in Duitsland, waar ze wel redelijk emt hunklanten omgaan en zich een hun afspraken houden, is mijn ervaring.

En nu weer over de Fireworx. Perfecte bak, staat ook op mijn lijstje. Vooral de combinaties van inderdaad hele diverse FX die je alle kanten op kan routen is te gek.

Het maakt mij niet uit waar jij het liefst koopt en dit is geen verkapte reclame want ik heb totaal geen binding met Feedback what so ever. Of je moet het in Rotterdam wonen binding willen noemen.

Ik kreeg deze info toevallig/onbedoeld onder ogen, dus deel ik het. Ik wist niet eens dat het ding bij Thomann ook € 999,- kost. Maar goed... eerst waren het alleen de prijzen waarom men naar Duitsland ging.

Waar het mij om gaat is dat je Feedback onbetrouwbaar noemt en spreek ik tegen. Daarnaast heb ik hele goede ervaring met de service en kan ik er altijd prima onderhandelen. Tenslotte is Feedback natuurlijk niet groot geworden door de boel te flessen. En dat er ook mindere verkopers werken, dat ben ik met je eens. Maar dat heb je overal. En dan heb ik liever een persoon die ik daar op aan kan spreken als een website.

Een winkel is nu eenmaal zo goed als zijn verkopers! ;)

Origineel geplaatst door Cisco
Vind 'et nog steeds veel geld!

Is heel relatief.
Ligt eraan wat je ermee kunt doen of het je het geld waard is.
Vaak is nog steeds zo dat kwaliteit en/of diversiteit geld kost.

gr. Tom

is wel erg die prijsdaling .. ik zou behoorlik pissig worden als ik er net 1 gekocht had een paar maanden geleden

Origineel geplaatst door mischa
is wel erg die prijsdaling .. ik zou behoorlik pissig worden als ik er net 1 gekocht had een paar maanden geleden

Dat had ik ook. Dat gebeurt tegenwoordig steeds vaker en sneller.

Ik durf al bijna geen dure uitgaven meer te doen omdat ik weet dat het een paar maanden later voor veel en veel minder de deur uit gaat. Zoveel dat het gewoon in geen enkele verhouding tot de afschrijving staat.

Dat is zo bij computers, camera's, synths, telefoons... kortom alles wat digitaal is.

Tweedehands krijg je er vervolgens geen drol meer voor. Als je de hoofdprijs betaald hebt, verwacht men dat je het vervolgens voor de helft van de dumpprijs weer verkoopt.

Toch wel vervelend zo'n verslaving ;)

je kunt nog beter bier kopen .. dan hou je binnen 3 jaar meer geld over aan statie geld

Origineel geplaatst door mischa
je kunt nog beter bier kopen .. dan hou je binnen 3 jaar meer geld over aan statie geld

Ja, maar het effect is een beetje beperkter dan van een FireworX.

Is dat ding nog een beetje goed te editen? Is er een software editor voor? Heb geen zin om aan zo'n data wieltje te gaan draaien.

Origineel geplaatst door wouter
Is dat ding nog een beetje goed te editen? Is er een software editor voor? Heb geen zin om aan zo'n data wieltje te gaan draaien.

Hij is heel goed te editten...heeft een vrij overzichtelijke display en veel knopjes om snel ergens te komen...
Bij het opbouwen van de fx-matrix moet je ff goed opletten wat je doet,maar voor de rest vind ik 'm vrij makkelijk in het gebruik...

Back