• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

DBX DDP Digital Dynamics Processor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Zeer uitgebreidde compressor, expander/gate, limiter, de-esser, parametrische eq, sidechain in 1u 19".

http://www.dbxpro.com/ddp.htm

Bijzonder makkelijk te bedienen, veel ruimte voor je eigen presets, zeer uitgebreid in te stellen maar ook DBX Overeasy, heerlijke Tape Saturation Emulation, 24-bits, heerlijk groot scherm voor je instellingen en real-time monitoring, etc etc etc

Gaat alleen weg wegens mijn belastingaanslag :stupid

Musicstore vraagt er een kleine 800 euri voor, die van mij mag weg voor 475 euri met originele handleiding.

Foto:

Attachments

• ddp.jpg
    ddp.jpg
    11,5 KB · Bekeken: 58
De Drawmer is weg, deze kan dus met de LA samen voor ene leuk prijsje. Ik zak nu naar 450 voor deze DBX. Prachtprijs voor een prachtbak...

Niemand interesse in het niet zo kleine broertje van de Quantum?? Erg goed spul hoor dit, maarja, die dikke blauwe enveloppen... =(

Fok it, 420 EURI!!!

Of samen met m'n M2600MK2 28/8 met MB tegen een leuke 32/8 met MB... Wil eventueel bijbetalen voor een Fireworx, Auxpender, Moroco of PCM80/81/90/91... :okdan:

Ok, killerprijs, hoeft niemand over te zeuren:

375 euri

En kijk nog even wat er ook alweer allemaal mogelijk is met deze bak:

http://www.dbxpro.com/ddp.htm

compressor, expander/gate, limiter, de-esser, parametrische eq, sidechain in 1u 19".

Bijzonder makkelijk te bedienen, veel ruimte voor je eigen presets, zeer uitgebreid in te stellen maar ook DBX Overeasy, heerlijke Tape Saturation Emulation, 24-bits

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back