Korg Prophecy

Status
Please reply by conversation.

pal

Mannelijk lid
Hallo mensen en humanoids,

Ik zou wel eens een korg prophecy uitproberen.....
heb je er 1 staan dan wil ik hem wel overnemen heb er 250,- voor over

8o)

tot mijn verbazing heb ik ze de laatste tijd voor zelfs 350 gezien, blijkbaar geen behoefte meer aan hier. ik had er 1 die ik uiteindelijk maar in duitsland heb geadverteerd, daar was ie vlot weg voor 450, maar 250, dat is toch echt wel een afknijpprijs! ik wens je succes.

heb slechts 250/275,- te besteden....en niemand is verplicht te verkopen....ze zijn weleens eerder voor 275 verkocht...mocht het niet lukken dan heb ik pech...

Helaas verliest veel aparatuur zijn waarde ook mijn spullen.......

Als dr een keer eentje voor 250 a 300 verkocht wordt, dan wordt dat meteen als marktwaarde gesteld merk ik hier wel vaker op het forum. Je kunt best eentje scoren voor 250, maar dan zijn meestal de outputs wat verrot/onbetrouwbaar.
Mijn prophecy had dit kwaaltje ook, maar na wat knutselen was ie weer als nieuw. Uiteindelijk heb ik 400 gevangen voor het beessie.

Ik kan je een ding zeggen. Op de lange termijn zul je er eentje scoren voor 250, maar het is een kwestie van geduld hebben meestal.

-C-

Zo... goed speur werk.....

Heb inmiddels een sh-32 en een quasimidi cyber 6 gekocht voor tezamen +- 500,-

Maarja ik ben er erg blij mee

Thankx..:okdan:

hé, ik heb ook net een cyber6 gekocht. jij van magno control??
wat vind je ervan? ik heb 'm al eerder gehad, hij moet nu nog binnenkomen. kijken of mijn verwachtingen nog een beetje reëel zijn, ik ben weer aan het downgraden!

yep van Magno Control, ik zit alleen nog te wachten op het manual dat hij na zou sturen....
Verder lijkt het me een prima ding, lekker sollide...wat heb jij ervoor betaald? ik 225,-

P.s. ik heb versie 1.01b weet jij of er nog upgrades te downloaden zijn?

gr

ik 190 !!!!

nee hoor, ik heb 265 betaald, inclusief verzending uit duitsland. en misschien staat-ie binnenkort weer te koop voor zoiets, ik ken mezelf.
ik had al gehoord dat jij er 225 voor betaald had (werk ook parttime voor de inlichtingendienst, sssssttt). tja, soms weet ik het ook niet meer hoor, met die prijzen, als je het een met het ander gaat vergelijken....
maar voor rond de 250 euro heb je sowieso een eersteklas toetsenbord, echt lekker, 2 midi uit, en veel leuke extra's (motivators, steprecording etc etc). da's niet verkeerd.

bij de mijne zou een manual moeten zitten, anders wordt het inderdaad wel lastig. hoewel, die quasimidi apparaten zijn een beetje eigengereid in de bediening en op de een of andere manier ligt me dat wel ;-)

lukt het magno niet je te helpen, kan ik je altijd een kopie sturen.

ik heb er een technox bijgekocht, ga misschien ook een quasar kopen, toch wel een leuk setje en voor die 2 zitten er ook presets in. (heb ook nog een qm309 gekocht, het was quasimidi week bij ons in de straat!)
ik weet niet meer precies hoe het zat, maar ik hoop er 2 sequences tegelijk mee te kunnen afspelen en ook nog gewoon spelen. moet volgens mij kunnen.

Okay dan! ik hou je op de hoogte.... en bedankt voor je reaktie!

De groenten Pal:W

Status
Please reply by conversation.
Back