ik 190 !!!!
nee hoor, ik heb 265 betaald, inclusief verzending uit duitsland. en misschien staat-ie binnenkort weer te koop voor zoiets, ik ken mezelf.
ik had al gehoord dat jij er 225 voor betaald had (werk ook parttime voor de inlichtingendienst, sssssttt). tja, soms weet ik het ook niet meer hoor, met die prijzen, als je het een met het ander gaat vergelijken....
maar voor rond de 250 euro heb je sowieso een eersteklas toetsenbord, echt lekker, 2 midi uit, en veel leuke extra's (motivators, steprecording etc etc). da's niet verkeerd.
bij de mijne zou een manual moeten zitten, anders wordt het inderdaad wel lastig. hoewel, die quasimidi apparaten zijn een beetje eigengereid in de bediening en op de een of andere manier ligt me dat wel ;-)
lukt het magno niet je te helpen, kan ik je altijd een kopie sturen.
ik heb er een technox bijgekocht, ga misschien ook een quasar kopen, toch wel een leuk setje en voor die 2 zitten er ook presets in. (heb ook nog een qm309 gekocht, het was quasimidi week bij ons in de straat!)
ik weet niet meer precies hoe het zat, maar ik hoop er 2 sequences tegelijk mee te kunnen afspelen en ook nog gewoon spelen. moet volgens mij kunnen.