Origineel geplaatst door cloudman
hmm, goed idee. hier in oostende is er ook een music man, maar die mens achter de toog kijkt altijd zo kwaad dat ik er nooit binnen durfkzou daar eens kunnen beginnen kijken, en dan toch eens overwegen om naar gent te gaan, want het is wel een machtige plaat... iemand trouwens "so much love to give" al op plaat zien liggen? zou ik ook nog eens willen vinden...
In Gent zijn ze nochtans heeeeeel vriendelijk (tegen mij toch). Maar best even bellen of emailen om te kijken of ze hem binnen hebben.
So much love to give heb ik al zien liggen in de USA Import in Antwerpen en natuurlijk ook in Music Man in Gent. USA Import was trouwens dubbel zo duur als ik mij kan herinneren.
Origineel geplaatst door cloudman
ik krijg de indruk dat die dingen (vocalen) net zo goed klinken doordat ze de klank "aantasten" medunkt.
bittrate verlagen, bitcrucher, en wat weet ik nog van dingen... is dit een beetje het principe van
"analoog klinkt goed vanwege de bijna onhoorbare storingen"-effect ?
Zo denk ik er ook wel over. Het zou anders wat te "clean" klinken.
kzou daar eens kunnen beginnen kijken, en dan toch eens overwegen om naar gent te gaan, want het is wel een machtige plaat... iemand trouwens "so much love to give" al op plaat zien liggen? zou ik ook nog eens willen vinden...

. Waar het vandaan komt, weet ik absoluut niet meer.
misschien hebben ze hem inmiddels alweer bestelt u never know..