eindelijk af >>> mijn systeempje

De Voorman

Ouwe rot
Kast antec sonata
processor: 3.2 800 fsb p4
1024 mb ddr kingston
hd's: 2x sata maxtor 80 en 120 gig hd's
mobo: msi 865 neo-pfisr 2 sata
audiokaart: audiophile 2496
1.
ik heb twee vragen: 1. het is aalleen voor audio deze pc maar is het handig om een dvd burner erin te zetten voor geluidsopnames? scheelt dat in de kwalieteiT?

2.
Ik draai cubase, maar werkt de midi unit van motu ook op deze config? iemand ervaring(motu 19" midi express unit, ik meen 8*8)?

Dat is een leuk systeempje om mee te werken. Weet je of het een Hypertreading processor is? Daar kan je nml beter mee multitasken(dus meerdere progs gebruiken).

1: Je kan er idd een DVD-R bijzetten om bv je opnames op een ander medium te zetten. DVD heeft de mogelijkheid om een hogere kwaliteit dan CD af te spelen. Je kan ook met zo'n brander grotere backups wegschrijven. Maar als je alles op een Data formaat houd kan je nog hoger op slaan op zowel HD als DVD.

2: Ik neem aan dat dit wel werkt, buiten het feit dat ik Motu nooit gebruikt heb.

grt

Origineel geplaatst door Maleh
Dat is een leuk systeempje om mee te werken. Weet je of het een Hypertreading processor is? Daar kan je nml beter mee multitasken(dus meerdere progs gebruiken).

:stupid

Je bedoelt het vast anders dan wat je hier zegt.

Maar DVD branders zijn goedkoper dan CD's. En d'r kan meer op dus scheelt het met schijfjes kloten. CD's zijn alleen nog maar handig om audio op te draaien in de auto of zo.

Back