• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse synth, geheugen/drums

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

De Voorman

Ouwe rot
*
emu procussion 125 euro topstaat

spectral audio syntrack 225 euro in nieuwstaat evt ruil tegen pulse

*Kingston KTA-G5400 slash 1G geheugen alleen voor mac g5
*Het betreft een matched pair 1GB DDR(2x 512)*Via google.com> nieuw gemiddeld tussen de 230 euro en 300 euro.

Geheugen is Nieuw. Per ongeluk bij in mijn nieuwe Windows audio PC(ben muzikant). Is specifiek voor apple G5. Is een keer uit de verpakking geweest, maar kon niet op mijn nieuwe pc.(antec sonata, 3.2 pentium, msi 865 sata mobo). Verkeerd in 100% niewstaat en heeft life long guarantee van Kingston.

vraagprijs minimaaL 180 EURO

Attachments

• kingstonktag54001g.jpg
    kingstonktag54001g.jpg
    3,5 KB · Bekeken: 89
ruil voorstellen

ruil voorstellen

mbt het geheugen, ik wil het ook wel ruiel tegen ander a merk geheugen ddr 400 2x 512 mb nieuw...

sold

sold

emu procussion is weg. geheugen gaat naar 175 euro vast

syntrack

syntrack

geheugen is verkocht :-)

spectral audio syntrack mag ook geruild worden tegen ikets wat jij wilt wisselen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back